Geri

Yeni yıla yeni egzersizlerle başlayın!

Yeni yılda, bu sayımızdaki dört egzersiz ile vücudunuz şekil alsın!

sowimage
                                                      Swedish Fit                                                               
Swedish Fit Nedir?    

1978 yılında İsveç Fizik Tedavi ve doktorları tarafından geliştirilmiştir. Hızlı tempolu müzik ile yapılır. Egzersizler bir saat sürer. Kişinin seviye ve ihtiyaçlarına göre egzersizler sınıflandırılır: germe, kuvvet antrenmanı, kardiyo vb.    

Nasıl Yapılır?    

Kalbi ve tüm kasları uyarmak ve eklemleri güçlendirmek için tasarlanmıştır. Bu nedenle Swedish Fit her yaş ve seviye için uygundur. Egzersizler orta derecede bükülmeyi içerir, bu nedenle yaralanma riski yoktur.       

Faydaları nelerdir?

Dayanıklılık ve kas tonusu oluşturur, postürü geliştirir ve esnekliği arttırır. Ve bildiğiniz gibi egzersiz, kalp sağlığınız için önemlidir ve stresi azaltır! Swedish Fit'i  denemeye ne dersiniz?

sowimage
Spinning

Spinning nedir?  

Spinning genellikle bir bisiklette kapalı alanda grup sınıflarında yapılır. Bir saat boyunca, bir antrenör talimatları verirken ve herkesi eğlendirirken elektronik müzikle pedal çevirirsiniz! “Daha hızlı!” “Yavaşlayın!” şeklinde belirli hızda ilerler. Bisikletler, düz, yokuş aşağı ve yokuş yukarı giden ve hızlı sprintlerle serpiştirilmiş bir rotanın farklı kısımlarını simüle eder.        

Nasıl yapılır?    

Bisikletin direncine hakim olan herkes spinning yapabilir! Egzersizler zorlu olabilir, ama pes etmeden yapmaya devam et!          

Faydaları nedir?  

Bu fiziksel aktivite kalbi çalıştırır, bacak kaslarını güçlendirir ve kalça, abs ve abdüktörleri çalıştırır. Güçsüz dizleriniz mi var ? Endişelenmeyin, Doğru duruşu kullanırsanız herhangi bir sıkıntı yaşamayacaksınız. Spinning kalp için gerçekten harika bir antreman ve bir seanstan sonra çok fazla ter atıyor olucaksınız.    

sowimage
Body Combat   

Body Combat Nedir?  

Body Combat, karate ve tae kwon do gibi dövüş sanatlarına benzemektedir. Yüksek oktanlı müzik eşliğinde yapılan seri vuruşları içerir. 

Nasıl Yapılır?  

Dikkatli olun: Bu egzersiz bu sporu yapmaya kararlı kişiler içindir! İlk birkaç egzersiz dersi kolay değildir çünkü hareketleri ve dizileri öğrenmeniz ve bunlara alışmanız gerekir. Bazı spor salonları her seviye için özel dersler sunmaktadır. Kalp sorunları olan kişiler için uygun değildir.                 

Faydaları Nedir?    

Bu yoğun egzersiz bir boksör gibi hissetmenizi sağlar. 45-55 dakika boyunca, etrafta zıplarken, yumruk atıp hayali bir rakibe karşı karşıya geldiğinizde tüm stres ve endişelerinizden kurtulursunuz. Yapılan hareketlerle tüm vücudunuzun çalışmasını sağlayabilirsiniz.     

sowimage
 HIIT

HIIT nedir? 

High Intensity Interval Training, yoğun egzersizler ve duruş süreleri arasında değişen bir fitness çalışma şeklidir. En az zamanla en iyi sonuçları alan bu egzersiz, açma-kapama hızı nedeniyle etkilidir. Egzersizler sadece  30 dakikadır!   

Nasıl yapılır?   

Sınıflar herkesin hızına uyarlanabilse de, HIIT güçlü kalp sağlığı olan insanlar içindir! HIIT eğitimi 30 dakika sürdüğü için, aynı zamanda egzersiz yapmak için zaman bulmakta zorlanan sıkı programları olan kişiler için de uygundur.            

Faydaları Nedir?  

Bu kısa sürede kardiyo ve kuvvet antrenmanı yapmak, kalori yakmanıza yardımcı olur. HIIT kardiyovasküler sağlığınızı geliştirir, metabolizmanızı hızlandırır ve bu nedenle kilo alımını engeller.             

Yeni yılı başlatmak için en sevdiğin egzersiz hangisi? Yorumlarınızı bize iletin!

Share