Geri
Ocak 2018

Yeşil Güçlenme Egzersizi

Egzersiz yapmak harika ama sıkıcı olmaması şart! Sizin için kişiselleştirilmiş, dış mekanlarda egzersiz yapan yönünüze hitap eden bir program kurguladık.

1/
Çiçek Gücü ile Sıkılaşma

Vücudunuzu sıkılaştırmak ister misiniz? O zaman Yeşil güç squatı yapabilirsiniz! Evinizde harika bir çiçek saksısı var mı? Mükemmel! Egzersizinize biraz ağırlık ekleyerek daha iyi sonuçlar alabilirsiniz.

Squatlar kesinlikle bacaklarınızı sıkılaştırmak ve yağlarınızı eritmek için EN İYİ egzersiz.  Ama doğru hareketi yapmak; sırtınızı ve dizlerinizi incitmemek için çok önemli. Vücut ağırlığınızı topuklarınıza verdiğinizden emin olun ve dizlerinizi ayak bileklerinizle aynı hizata tutun. Dizlerinizi içe kırmamaya dikkat edin. Sırtınızı hafif kavisli, omuzlarınızı aşağıda ve göğsünüzü açık tutun.

2 set 30 squat yapın.

2/
Bel Çizgisini Düzeltelim

Bu karın kası şekilllendiren egzersiz “tekne pozu” adı verilen bir yoga pozisyonundan alınmıştır. Bu hareket ince bir bel ve çelik gibi bir karın hedefi ile tasarlanmıştır.

Yeşil Gücünüz çiçek açsın ve gerçekten işe yarayan bu egzersiz için en güzel içek saksınızı elinize alın!!

Göğsünüzün dümdüz olduğundan emin olun. Geriye doğru uzanırken sırtınızın kavis şeklinde olmasına izin vermeyin. Sırtınızı omuzlarınızı aşağıda tutarak koruyun, kürek kemiğinizi sıkıştırın ve karnınızı sıkılaştırın!

Hızlı İpucu: Boynunuzu incitmeyi önlemek için egzersizleri yaparken göbek deliğinize bakın.
5 sefer 3 set yapalım.

3/
Denge Anahtardır!

 

Kalçalarınızı ve uyluğunuzu sıkılaştırmak için egzersizinizi dengelemek gibisi yok! Rekabeti arttırmak için, en sevdiğiniz tabağı alın ve başınızın üzerine koyun. (Sizlere kolay olacağını söylememiştik.)

 

İpucu: Dengenizi, kalçalarınızı ve karın kasınızı uyumlu hareket ettirerek sağlayın. Daha sonra ayağınızı uyluğunuza bastırın! Ayağınızı dizinize karşı koymamak için dikkat edin.

 

Egzersizinize küçük yeşillikleri ekleyebilirsiniz. Siz de egzersizlerinizi bizimle paylaşın!#ActBeautiful !

Share