ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0

Hesap Hakkındaki Sorularınızın Cevapları

NASIL YR KART SAHİBİ OLABİLİRİM ?
Mağaza, web sitesi, mobil uygulama ve Campus Team aracılığıyla Yves Rocher kart sahibi olabilirsiniz.
MOBİL UYGULAMA ÜZERİNDEN NASIL ÜYELİK OLUŞTURABİLİRİM ?
Mobil uygulamada alışveriş yapabilmek için, sepetin yanında bulunan ikona tıklayıp, gerekli bilgileri doldurarak üyeliğinizi oluşturabilirsiniz. Üyeliğiniz ile Yves Rocher kartınız da tanımlanmaktadır.
WEB SİTESİ ÜZERİNDEN NASIL ÜYELİK OLUŞTURABİLİRİM ?
Web sitemizden alışveriş yapabilmek için, ekranın sağ üst köşesinde bulunan “Giriş Yap” ikonuna tıklayıp, "Hesap Oluştur" bölümünü seçerek, gerekli bilgileri doldurmanız durumunda üyeliğiniz oluşmaktadır. Üyeliğinizi oluşturduktan sonra üyelik e-posta adresiniz ve şifrenizle birlikte sisteme giriş yapabilirsiniz.

Ek olarak, üyelik girişinizi Facebook veya Google hesabınızı kullanarak da sağlayabilirsiniz. Facebook veya Google hesabınızı kullanarak yapmış olduğunuz üyelik girişlerinizde, sosyal hesabınızı Hesabım → Bilgilerim → Sosyal Hesaplarım alanından görüntüleyebilir ve dilerseniz yine ilgili alandan hesabınızı kaldırabilirsiniz.
MAĞAZADAN NASIL ÜYELİK OLUŞTURABİLİRİM ?
Mağazalarımızda iletişim bilgilerinizi paylaşarak üyelik oluşturabilirsiniz. Üyeliğiniz ile beraber Yves Rocher kartınız da tanımlanmaktadır.
ÜYELİĞİME TANIMLI E-POSTA ADRESİMİ NASIL DEĞİŞTİREBİLİRİM ?
Web sitesi üyelik girişlerinde kullandığınız e-posta adresinizi iletişim bilgilerim bölümünden değiştirebilirsiniz. Ek olarak her gün 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan Müşteri İletişim Merkezi ekibimizden destek alabilirsiniz.
ÜYELİĞİME TANIMLI CEP TELEFONU NUMARAMI NASIL DEĞİŞTİREBİLİRİM ?
Web sitesi üyelik girişlerinde kullandığınız cep telefonu numaranızı iletişim bilgilerim bölümünden değiştirebilirsiniz. Ek olarak her gün 09:00-19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan Müşteri İletişim Merkezi ekibimizden destek alabilirsiniz.
ÜYELİĞİME AİT ŞİFREMİ NASIL DEĞİŞTİREBİLİRİM ?
Şifre sıfırlama işleminizi sağlayabilmeniz için gerekli olan adımların uygulamalı olarak paylaşıldığı “https://www.youtube.com/watch?v=fZcmnQZl7yc” linkteki videomuz ile bu işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Herhangi bir sorunuz olması durumunda her gün 09:00-19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ekibimizden destek alabilirsiniz.
ÜYELİĞİMİ NASIL İPTAL EDEBİLİRİM ?
Yves Rocher üyeliğinizi iptal etmek isterseniz her gün 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ekibimizden destek alabilirsiniz.
Ürün favorilerinize eklendi.Tüm Favorilerim