Bize E-Posta Gönderin
Bize WhatsApp ile ulaşın
Müşteri İletişim Merkezine WhatsApp servisimizle her gün 09:00-19:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.
This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry
Error reason : unknown
Sıkça Sorulan Soruların Yanıtları
Web Sitesi Üzerinden Nasıl Üyelik Oluşturabilirim ?
Web sitemizden alışveriş yapabilmek için, ekranın sağ üst köşesinde bulunan “Giriş Yap” ikonuna tıklayıp, "Hesap Oluştur" bölümünü seçerek, gerekli bilgileri doldurmanız durumunda üyeliğiniz oluşmaktadır. Üyeliğinizi oluşturduktan sonra üyelik e-posta adresiniz ve şifrenizle birlikte sisteme giriş yapabilirsiniz.
Ek olarak, üyelik girişinizi Facebook veya Google hesabınızı kullanarak da sağlayabilirsiniz. Facebook veya Google hesabınızı kullanarak yapmış olduğunuz üyelik girişlerinizde, sosyal hesabınızı Hesabım → Bilgilerim → Sosyal Hesaplarım alanından görüntüleyebilir ve dilerseniz yine ilgili alandan hesabınızı kaldırabilirsiniz.
Ödeme Seçenekleri Nelerdir ?
www.yvesrocher.com.tr Üzerinden Kredi Kartımı Kullanmak Güvenli Midir?
Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim ?
Online alışveriş kanallarımızdan verdiğiniz siparişleriniz maksimum 1 saat içerisinde sistemimize yansıyor ve sonrasında sms ya da e-posta aracılığıyla sizlere bilgi veriyoruz.
Siparişinizi, internet sitemizde hesabınıza giriş yaptıktan sonra ‘Hesap Bilgilerim’ bölümündeki “Sipariş Takibi” alanından ya da Yves Rocher mobil uygulamamızdaki Profil bölümünün “Siparişlerim” alanından takip edebilirsiniz. Aynı zamanda siparişinizin durumunu 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan, Üyelik İşlemleri altında bulunan "Sipariş Durumu" alanından da takip edebilirsiniz. Siparişinizi sisteme yansıdıktan sonra ortalama 1 iş günü içerisinde kargo firmasına teslim ediyoruz. Kargoya teslim ettiğimizde kargo firması tarafınıza bilgi mesajı gönderiyor.
Bu bilgi mesajı geldikten sonra kargonuzu 2 şekilde takip edebilirsiniz:
• Bilgi mesajının içerisinde yer alan “Kargo Takip” linkinden,
• İnternet sitemizde ‘Hesap Bilgilerim’ bölümündeki “Sipariş Takibi” alanında ya da Yves Rocher mobil uygulamamızdaki Profil bölümünün “Siparişlerim” alanından takip edebilirsiniz.
*Olağandışı durumlarda online alışveriş kanallarımızdan verdiğiniz siparişlerinizin yansıma süresi 24 saati bulabilir.
Online’dan Satın Aldığım Açılmamış Ürünümün İadesini Nasıl Yapabilirim ?
Açılmış Ürünümün Değişim veya İadesini Nasıl Yapabilirim ?
Kargo Bedeli Nedir?
850 TL'ye kadar alışverişlerinizde kargo ücreti 49.90 TL olarak ücretlendirilir. 850 TL ve üzeri alışverişlerinizde ise kargo bedeli Yves Rocher tarafından ödenir.
Üyeliğime Tanımlı E-Posta Adresimi Nasıl Değiştirebilirim ?
Web sitesi üyelik girişlerinde kullandığınız e-posta adresinizi iletişim bilgilerim bölümünden değiştirebilirsiniz. Ek olarak her gün 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan Müşteri İletişim Merkezi ekibimizden destek alabilirsiniz.
Iyzico ile Öde Nedir?
Ödemenin en kolay hali olan iyzico ile öde; ister bakiyenle, ister banka kartınla ister havale/eft yöntemi ile en hızlı ve güvenli şekilde ödeme yapmanı sağlar.
Mağazadan Satın Aldığım Açılmamış Ürünümün Değişim veya İadesini Nasıl Yapabilirim?
HESAP HAKKINDA
Nasıl YR Kart Sahibi Olabilirim ?
Mağaza, web sitesi, mobil uygulama ve Campus Team aracılığıyla Yves Rocher kart sahibi olabilirsiniz.
Mobil Uygulama Üzerinden Nasıl Üyelik Oluşturabilirim ?
Mobil uygulamada alışveriş yapabilmek için, sepetin yanında bulunan ikona tıklayıp, gerekli bilgileri doldurarak üyeliğinizi oluşturabilirsiniz. Üyeliğiniz ile Yves Rocher kartınız da tanımlanmaktadır.
Web Sitesi Üzerinden Nasıl Üyelik Oluşturabilirim ?
Web sitemizden alışveriş yapabilmek için, ekranın sağ üst köşesinde bulunan “Giriş Yap” ikonuna tıklayıp, "Hesap Oluştur" bölümünü seçerek, gerekli bilgileri doldurmanız durumunda üyeliğiniz oluşmaktadır. Üyeliğinizi oluşturduktan sonra üyelik e-posta adresiniz ve şifrenizle birlikte sisteme giriş yapabilirsiniz.
Ek olarak, üyelik girişinizi Facebook veya Google hesabınızı kullanarak da sağlayabilirsiniz. Facebook veya Google hesabınızı kullanarak yapmış olduğunuz üyelik girişlerinizde, sosyal hesabınızı Hesabım → Bilgilerim → Sosyal Hesaplarım alanından görüntüleyebilir ve dilerseniz yine ilgili alandan hesabınızı kaldırabilirsiniz.
Mağazan Nasıl Üyelik Oluşturabilirim ?
Mağazalarımızda iletişim bilgilerinizi paylaşarak üyelik oluşturabilirsiniz. Üyeliğiniz ile beraber Yves Rocher kartınız da tanımlanmaktadır.
Üyeliğime Tanımlı E-Posta Adresimi Nasıl Değiştirebilirim ?
Web sitesi üyelik girişlerinde kullandığınız e-posta adresinizi iletişim bilgilerim bölümünden değiştirebilirsiniz. Ek olarak her gün 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan Müşteri İletişim Merkezi ekibimizden destek alabilirsiniz.
Üyeliğimi Nasıl Silebilirim?
Üyeliğime Tanımlı Cep Telefonu Numaramı Nasıl Değiştirebilirim ?
Web sitesi üyelik girişlerinde kullandığınız cep telefonu numaranızı iletişim bilgilerim bölümünden değiştirebilirsiniz. Ek olarak her gün 09:00-19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan Müşteri İletişim Merkezi ekibimizden destek alabilirsiniz.
Üyeliğime Ait Şifremi Nasıl Değiştirebilirim ?
Şifre sıfırlama işleminizi sağlayabilmeniz için gerekli olan adımların uygulamalı olarak paylaşıldığı “https://www.youtube.com/watch?v=fZcmnQZl7yc” linkteki videomuz ile bu işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Herhangi bir sorunuz olması durumunda her gün 09:00-19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ekibimizden destek alabilirsiniz.
Üyeliğimi Nasıl İptal Edebilirim ?
Yves Rocher üyeliğinizi iptal etmek isterseniz her gün 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ekibimizden destek alabilirsiniz.
YR KART HAKKINDA
Yves Rocher Kart Nedir ?
Nasıl Yves Rocher Kart Sahibi Olabilirim ?
Mağazalarımızdan, web sitemizden ve mobil uygulamamız üzerinden cep telefonu numarası bilginizle hesap açabilir, açtığınız her hesapla bir Yves Rocher Kart sahibi olabilirsiniz. Kartınızı aktifleştirmek için numaranızı doğrulamanız yeterlidir. Ayrıca online mağazamızdan yapacağınız ilk alışverişinizde size özel Yves Rocher kartınız otomatik olarak tanımlanır ve Yves Rocher mağazalarında geçerli avantajlardan hemen yararlanmaya başlayabilirsiniz.
Yves Rocher Kart Avantajları Nelerdir ?
Yves Rocher Kartım Tüm Mağazalarda Geçerli midir?
Biriken Puanlarımı Nasıl Görebilirim?
Alışverişimden Ne Kadar Puan Kazanırım ? Nasıl Harcarım ?
Puanlarım Ne Kadar Süre Boyunca Geçerlidir?
Kartımı Mağazadan Açtım, Online Mağazanızdaki Alışverişlerimde Kullanabilir Miyim?
Evet. Mağazada kart açılış esnasında kullandığınız cep telefonu veya e-posta adresini kullanarak online mağazada hesap açtığınız takdirde, hesaplarınız eşleştirilecek ve puanlarınız mevcut kartınıza işlenecektir. Online hesabınız ve mağaza kartınızın eşleştirilmesiyle ilgili tüm soru ve sorunlarınız için her gün 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ekibimizden destek alabilirsiniz.
Online Mağazadan Alışveriş Yaptım. Otomatik Tanımlanan YR Kartımı Mağazalarda da Kullanabilir Miyim?
Evet. Online mağazada kart açılış esnasında kullandığınız cep telefonu veya e-posta adresinizi mağazadaki güzellik uzmanlarımıza ilettiğiniz takdirde hesaplarınız eşleştirilecek ve puanlarınız mevcut kartınıza işlenecektir. Online hesabınız ve mağaza kartınızın eşleştirilmesiyle ilgili tüm soru ve sorunlarınız için her gün 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ekibimizden destek alabilirsiniz.
Mağazadan Kart Açmıştım, Online Mağazadan da Alışveriş Yaptım, Şimdi HESABIM Sayfasında Başka Bir Kart Numarası Görünüyor. Puanlarımı Kaybetmeden Kartlarımı Nasıl Birleştiririm?
ÜRÜNLERİMİZ VE KAMPANYALARIMIZ
Ürünler Hakkında Nereden Bilgi Edinebilirim?
Ürünlerimiz hakkında, mağazalarımızdaki güzellik uzmanlarımızdan, web sitemizden, mobil uygulamamızdan ve Müşteri İletişim Merkezi ekibimizden bilgi edinebilirsiniz. Her gün 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan Müşteri İletişim Merkezi ekibimize ulaşabilirsiniz.
Ürünlerinizi Hayvanlar Üzerinde Test Ediyor Musunuz?
Markamız Yves Rocher, 2004 yılında yönetmelik tarafından yasaklanmadan çok önce, hayvanlar üzerinde testlere karşı mücadele etme taahhüdünde bulundu. Aslında, 1989 yılında Yves Rocher, kozmetik endüstrisinde öncü bir hareketle, bitmiş ürünleri için hayvan testlerini durdurmayı seçerek, bunu alternatif yöntemlerle değiştirdi. Bu durum bize 1992 yılında SPA (Fransa Hayvanları Koruma Derneği) Altın Madalyası'nı kazandırdı.
Bu taahhüdümüze uygun olarak şunları da teyit ederiz:
• Ne bitmiş ürünlerimiz ne de içerdikleri içerikler için, hayvanlar üzerinde test yapmıyoruz ve bu testleri desteklemiyoruz. Aynı şekilde, tedarikçilerden, kozmetik amaçlarla hayvanlar üzerinde test edilen hammadde alımını da yasakladık.
• Ürün içeriklerimizle ilgili şirket şartnamemiz son derece sıkı ve kesindir. Hayvansal hammaddelerin kullanımı kesinlikle reddedilmektedir (bal ve balmumu hariç).
Örneğin, kozmetik endüstrisinde göz farı için yaygın olarak kullanılan bir pigment olan, koşineal karmin (Kırmızı renkli bir boya olan karmin, kendisini avcılarından korumak için karminik asit üreten küçük koşinil böceğinden elde edilir.) kullanımını yasaklıyoruz.
• Son olarak, hayvan deneylerine alternatif yöntemler üzerine araştırma programlarının geliştirilmesini teşvik ediyoruz. Örneğin, çalışmalarımız doğal içerikler için yeni in vitro ( laboratuvar ortamında )alerji değerlendirme modellerine odaklanmaktadır.
Yves Rocher, bu sürece öncülük ederek birçok ekonomik aktörü beraberinde getirdi.
Yves Rocher, ürünlerinin kapsamının ötesinde, her eyleminde doğaya saygı, hayvan hakları ve biyoçeşitliliğe saygıyı en ön plana koyar. Örneğin, La Gacilly'deki (Brittany / Fransa'daki) üretim tesisleri için üçlü Kalite, Güvenlik ve Çevre sertifikası (ISO 9001, SAS 18001, ISO 14001) alan ilk kozmetik markası olmanın yanı sıra bu üretim tesisleri , aynı zamanda Kuş hayatı uluslararası ağının Fransız temsilcisi olan Kuşları Koruma Ligi (LPO) tarafından onaylı kuş koruma barınağı olarakta hizmet veriyor.
Yves Rocher markası kurulduğu günden bu yana kendini sürekli iyileştirmeye adamıştır ve bu, kadınlara hem doğa hem de insanlar açısından Bitkisel Güzellik® uzmanlığına dayalı bir ürün yelpazesi sunmak için yol gösterici ilkemiz olmaya devam edecektir.
Ürünleriniz Vegan ve/veya Vejetaryan Mdır?
Ürünlerimiz %100 vejetaryen olarak kabul edilebilir. Aynı zamanda 600'den fazla ürün formülü vegan olup hayvansal hiçbir içerik içermemektedir.
Kişiye Özel Kampanyaların Kullanım Koşulları Nelerdir ?
Doğum Günü Kampanyasının Detayları Nelerdir?
Yr Kartıma Tanımlı Olan Tüm Kampanyalarımı Birlikte Kullanabilir Miyim?
Ürünün boyutunu nereden görebilirim?
Ürünlerinizin son kullanma tarihi nedir ve ömrü ne kadardır?
Ürün saklama koşulları nasıl olmalıdır?
Kampanya hediye ürün/ürünlerin seçimini nasıl sağlarım?
Deneme ürün seçimini nasıl sağlarım?
SİPARİŞ - KARGO HAKKINDA
www.yvesrocher.com.tr Üzerinden Kredi Kartımı Kullanmak Güvenli Midir?
Kargo Bedeli Nedir?
850 TL'ye kadar alışverişlerinizde kargo ücreti 49.90 TL olarak ücretlendirilir. 850 TL ve üzeri alışverişlerinizde ise kargo bedeli Yves Rocher tarafından ödenir.
Siparişim Hangi Kargo ile Teslim Edilecek ?
Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim ?
Online alışveriş kanallarımızdan verdiğiniz siparişleriniz maksimum 1 saat içerisinde sistemimize yansıyor ve sonrasında sms ya da e-posta aracılığıyla sizlere bilgi veriyoruz.
Siparişinizi, internet sitemizde hesabınıza giriş yaptıktan sonra ‘Hesap Bilgilerim’ bölümündeki “Sipariş Takibi” alanından ya da Yves Rocher mobil uygulamamızdaki Profil bölümünün “Siparişlerim” alanından takip edebilirsiniz. Aynı zamanda siparişinizin durumunu 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan, Üyelik İşlemleri altında bulunan "Sipariş Durumu" alanından da takip edebilirsiniz. Siparişinizi sisteme yansıdıktan sonra ortalama 1 iş günü içerisinde kargo firmasına teslim ediyoruz. Kargoya teslim ettiğimizde kargo firması tarafınıza bilgi mesajı gönderiyor.
Bu bilgi mesajı geldikten sonra kargonuzu 2 şekilde takip edebilirsiniz:
• Bilgi mesajının içerisinde yer alan “Kargo Takip” linkinden,
• İnternet sitemizde ‘Hesap Bilgilerim’ bölümündeki “Sipariş Takibi” alanında ya da Yves Rocher mobil uygulamamızdaki Profil bölümünün “Siparişlerim” alanından takip edebilirsiniz.
*Olağandışı durumlarda online alışveriş kanallarımızdan verdiğiniz siparişlerinizin yansıma süresi 24 saati bulabilir.
Web Sitesi veya Mobil Uygulama Üzerinden Verdiğim Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim ?
Siparişim Sırasında Özel Bir Not Bırakmam Mümkün Müdür?
Sipariş Vermeden Hediye Ürün Nasıl Alabilirim ?
Yves Rocher olarak her siparişinizde size bir hediye ile teşekkürlerimizi sunuyoruz. Alışverişinizi tamamlarken, hediyenizi siparişinizi onaylama bölümünden seçebilirsiniz. Eğer geçerli bir kampanya olarak alışveriş yapmadan hediye alabiliyorsanız, alışveriş yapmadan sepetinize gidebilir ve sepetinizi onaylama esnasında hediye seçiminizi yapabilirsiniz.
Hediye Kuponumu Nasıl Kullanabilirim ?
Yurtdışından Sipariş Verebilir Miyim ?
yvesrocher.com.tr olarak Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde her noktaya ürün gönderimimiz vardır. Yurtdışından vermek istediğiniz siparişler için bulunduğunuz ülkenin Yves Rocher web sitesini ziyaret edebilirsiniz. Bunun için Yves Rocher International bölümüne bakınız.
Ödeme Seçenekleri Nelerdir ?
En Fazla Kaç Ürün Sipariş Edebilirim?
Siparişimi Kaç Günde Teslim Alabilirim ?
Online alışveriş kanallarımızdan verdiğiniz siparişleriniz maksimum 1 saat içerisinde sistemimize yansıyor. yvesrocher.com.tr ve mobil uygulamamızdan oluşturduğunuz veya oluşturacağınız siparişlerinizi, sisteme yansıdıktan sonra 1 iş günü içerisinde kargo firmasına teslim ediyoruz.
*Olağandışı durumlarda online alışveriş kanallarımızdan verdiğiniz siparişlerinizin yansıma süresi 24 saati bulabilir.
Kapıda Ödeme Yapabilir miyim ?
Web sitesi ve mobil uygulamadan yaptığınız veya yapacağınız alışverişlerde kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır. Ödemelerinizi tüm bankaların kredi kartı veya banka kartı ile yapabilirsiniz.
Havale ile Ödeme Yapabilir miyim ?
Web sitesi ve mobil uygulamadan yaptığınız veya yapacağınız alışverişlerde havale ile ödeme seçeneği bulunmamaktadır. Ödemelerinizi tüm bankaların kredi kartı veya banka kartı ile yapabilirsiniz.
Kredi Kartı ile Yaptığım Alışverişlerde Taksit İmkanı Var mı ?
Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu’nın 11.01.2019 tarihli ve 8198 sayılı kararı gereği kozmetik sektöründe yapılan harcamalarda taksitlendirme yapılmamaktadır. Bu nedenle taksitli ödeme imkanımız bulunmamaktadır.
Online’dan Satın Aldığım Açılmamış Ürünümün İadesini Nasıl Yapabilirim ?
Açılmış Ürünümün Değişim veya İadesini Nasıl Yapabilirim ?
İnternet Üzerinden Aldığım Ürünün Mağazalarda İadesini/Değişimini Yapabilir miyim ?
İnternet üzerinden yapmış olduğunuz alışverişlerde değişim/iade işlemi müşteri hizmetleri ekibimiz aracılığı ile gerçekleştirilmektedir. Değişim ve iade taleplerinizle ilgili her gün 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ekibimize ulaşabilirsiniz.
İptal Ettiğim Siparişimin Ücret İadesi Ne Zaman Yapılacak?
İptal ettiğiniz siparişin ödeme iadesi, cayma hakkınızı kullandığınıza dair bildirimin bize ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içerisinde bankanıza iletilir. İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi ise bankanıza bağlıdır. Ödeme iadeleri genellikle bankanız tarafından 1 ile 7 iş günü içerisinde ödeme yaptığınız karta aktarılır.
İade Gönderdiğim Ürün/Ürünlerimin Ücret İadesi Ne Zaman Yapılacak?
Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğunu kontrol ediyoruz. Ürün iade şartlarına uygunsa, ücret iadeniz cayma hakkınızı kullandığınıza dair bildirimin bize ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içerisinde bankanıza iletilir. İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi ise bankanıza bağlıdır. Ödeme iadeleri genellikle bankanız tarafından 1 ile 7 iş günü içerisinde ödeme yaptığınız karta aktarılır.
Mağazadan Satın Aldığım Açılmamış Ürünümün Değişim veya İadesini Nasıl Yapabilirim?
HEDİYE KART
Hediye Kartı Nereden Alabilirim?
Hediye Kartını Nerede/Nasıl Kullanabilirim?
Hediye Kartı Kampanya Dönemlerinde Kullanabilir miyim ?
Hediye Kartla Yaptığım Daha Sonra Alışverişlerde İade-Değişim Yapabilir miyim?
Hediye Kartını Ne Kadar Süre İçerisinde Kullanmam Gerekiyor ?
YVES ROCHER'DE KARİYER
Yves Rocher'da İş ya da Staj İmkanları Nelerdir ?
Türkiye genelindeki iş ve staj imkanları için Yves Rocher Türkiye Linkedin sayfamız, Secretcv.com ve Kariyer.net üzerinden güncel ilanlarımızı takip edebilir, dünya genelindeki Yves Rocher iş ve staj imkanları hakkında bilgi almak için : http://www.job.groupe-yvesrocher.com/anglais/ sitesini ziyaret edebilirsiniz. Ayrıca online olarak da iş veya staj başvurunuzu yapabilirsiniz.
IYZICO İLE ÖDE
Iyzico Üyeliği Ücretli Mi?
Iyzico ile Öde Nedir?
Ödemenin en kolay hali olan iyzico ile öde; ister bakiyenle, ister banka kartınla ister havale/eft yöntemi ile en hızlı ve güvenli şekilde ödeme yapmanı sağlar.
Iyzico Bakiye Nedir?
Iyzico Hesabıma Nasıl Para Yüklerim?
iyzico mobil uygulamasında “Para Yükle” seçeneğine tıkladıktan sonra, “Kart ile Para Yükle” ve “EFT/Havale ile Para Yükle” seçeneklerini görebilirsin. Kartınla hesabına para yüklemek istersen, “Kart ile Para Yükle” butonuna tıklayarak yüklemek istediğin tutarı girebilirsin. Sonrasında kayıtlı kartlarından birini seçerek işleme devam edebilir veya yeni bir kart ekleyerek para yükleme işlemini gerçekleştirebilirsin. Kartınla yaptığın tüm işlemler, 7 gün 24 saat anında bakiyene yansır.
“EFT/Havale ile Para Yükle” seçeneği ile devam etmek istersen, banka hesabını seçebilir ve yüklemek istediğin tutarı girebilirsin. EFT/Havale ile yaptığın bakiye yüklemeleri anında bakiyene yansır.
Iyzico Hesabıma Yüklediğim Para Bakiyeme Ne Zaman Yansır?
Iyzico Hesabımdaki Bakiyemi Nasıl Harcarım?
iyzico hesabındaki bakiyeni şu anda on binlerce sitede kullanabilirsin. Ancak çok yakında, iyzico ödeme altyapısını kullanan tüm web sitelerinden bakiyenle ödeme yapabilmeni sağlayacağız.
Iyzico Bakiyemden Nasıl Para Çekerim?
iyzico mobil uygulamasından “Para Çek“ seçeneğine tıklayarak, çekmek istediğin tutarı girebilirsin. Daha sonra parayı göndermek istediğin IBAN’ı girerek para çekme işlemini tamamlayabilirsin. Çektiğin tutar, takip eden ilk iş günü içerisinde banka hesabına yansır.
İadelerimi Nereden Takip Edebilirim?
İadem Ne Zaman Hesabıma Yansır?
Iyzico Hesabıma Para Yüklemek Ücretli Mi?
Iyzico Hesabımdan Para Çekmek Ücretli Mi?
Bize E-Posta Gönderin
Bize WhatsApp ile ulaşın
Müşteri İletişim Merkezine WhatsApp servisimizle her gün 09:00-19:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.