ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0
Merhaba, size nasıl yardımcı olabiliriz?
Sıkça Sorulan Soruların Yanıtları
HESAP HAKKINDA
YR KART HAKKINDA
ÜRÜNLERİMİZ VE KAMPANYALARIMIZ
SİPARİŞ - KARGO HAKKINDA
HEDİYE KART
YVES ROCHER'DE KARİYER
IYZICO İLE ÖDE

    Sıkça Sorulan Soruların Yanıtları

    Web Sitesi Üzerinden Nasıl Üyelik Oluşturabilirim ?

    Web sitemizden alışveriş yapabilmek için, ekranın sağ üst köşesinde bulunan “Giriş Yap” ikonuna tıklayıp, "Hesap Oluştur" bölümünü seçerek, gerekli bilgileri doldurmanız durumunda üyeliğiniz oluşmaktadır. Üyeliğinizi oluşturduktan sonra üyelik e-posta adresiniz ve şifrenizle birlikte sisteme giriş yapabilirsiniz.

    Ek olarak, üyelik girişinizi Facebook veya Google hesabınızı kullanarak da sağlayabilirsiniz. Facebook veya Google hesabınızı kullanarak yapmış olduğunuz üyelik girişlerinizde, sosyal hesabınızı Hesabım → Bilgilerim → Sosyal Hesaplarım alanından görüntüleyebilir ve dilerseniz yine ilgili alandan hesabınızı kaldırabilirsiniz.

    Ödeme Seçenekleri Nelerdir ?

    Alışverişlerinizde tüm bankaların kredi kartı veya banka kartları ile güvenle ödeme yapabilir, ayrıca iyzico hesabınız var ise iyzico ile öde seçeneği ile tek adımla ödeme yapabilirsiniz.

    www.yvesrocher.com.tr Üzerinden Kredi Kartımı Kullanmak Güvenli Midir?

    Evet, kredi kartı ile ödeme dahil size dair tüm bilgiler, SSL Güvenlik Sertifikası ile şifrelenir ve ödeme esnasında anlaşmalı olduğumuz bankanın güvenli serverlarına şifrelenmiş olarak iletilir.

    Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim ?

    Online alışveriş kanallarımızdan verdiğiniz siparişleriniz maksimum 1 saat içerisinde sistemimize yansıyor ve sonrasında sms ya da e-posta aracılığıyla sizlere bilgi veriyoruz.
    Siparişinizi, internet sitemizde hesabınıza giriş yaptıktan sonra ‘Hesap Bilgilerim’ bölümündeki “Sipariş Takibi” alanından ya da Yves Rocher mobil uygulamamızdaki Profil bölümünün “Siparişlerim” alanından takip edebilirsiniz. Aynı zamanda siparişinizin durumunu 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan, Üyelik İşlemleri altında bulunan "Sipariş Durumu" alanından da takip edebilirsiniz. Siparişinizi sisteme yansıdıktan sonra ortalama 1 iş günü içerisinde kargo firmasına teslim ediyoruz. Kargoya teslim ettiğimizde kargo firması tarafınıza bilgi mesajı gönderiyor.

    Bu bilgi mesajı geldikten sonra kargonuzu 2 şekilde takip edebilirsiniz:
    • Bilgi mesajının içerisinde yer alan “Kargo Takip” linkinden,
    • İnternet sitemizde ‘Hesap Bilgilerim’ bölümündeki “Sipariş Takibi” alanında ya da Yves Rocher mobil uygulamamızdaki Profil bölümünün “Siparişlerim” alanından takip edebilirsiniz.

    *Olağandışı durumlarda online alışveriş kanallarımızdan verdiğiniz siparişlerinizin yansıma süresi 24 saati bulabilir.

    Online’dan Satın Aldığım Açılmamış Ürünümün İadesini Nasıl Yapabilirim ?

    yvesrocher.com.tr internet sitemiz ve mobil uygulamamız üzerinden satın almış olduğunuz açılmamış ürün veya ürünlerinizde, sipariş edilen ürünlerin teslim tarihi itibariyle 14 gün içerisinde iade değerlendirmesi yapabiliyoruz. İade taleplerinizi, 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan, Üyelik İşlemleri altında bulunan "Değişim&İade Talebi" alanından hızlı ve kolay bir şekilde iletebilirsiniz.

    Açılmış Ürünümün Değişim veya İadesini Nasıl Yapabilirim ?

    Açılmış ürünlerde değişim iade değerlendirmesini yalnızca ayıplı ürün ve alerjik reaksiyonda yapabiliyoruz. yvesrocher.com.tr internet sitemiz, mobil uygulamamız veya Yves Rocher mağazalarımızdan satın almış olduğunuz ürün veya ürünlerinize dair değişim iade taleplerinizi, 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan, Üyelik İşlemleri altında bulunan "Değişim&İade Talebi" alanından hızlı ve kolay bir şekilde iletebilirsiniz.

    Kargo Bedeli Nedir?

    850 TL'ye kadar alışverişlerinizde kargo ücreti 49.90 TL olarak ücretlendirilir. 850 TL ve üzeri alışverişlerinizde ise kargo bedeli Yves Rocher tarafından ödenir.

    Üyeliğime Tanımlı E-Posta Adresimi Nasıl Değiştirebilirim ?

    Web sitesi üyelik girişlerinde kullandığınız e-posta adresinizi iletişim bilgilerim bölümünden değiştirebilirsiniz. Ek olarak her gün 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan Müşteri İletişim Merkezi ekibimizden destek alabilirsiniz.

    Iyzico ile Öde Nedir?

    Ödemenin en kolay hali olan iyzico ile öde; ister bakiyenle, ister banka kartınla ister havale/eft yöntemi ile en hızlı ve güvenli şekilde ödeme yapmanı sağlar.

    Mağazadan Satın Aldığım Açılmamış Ürünümün Değişim veya İadesini Nasıl Yapabilirim?

    Mağazalarımızdan satın almış olduğunuz açılmamış ürün veya ürünlerinizde alım tarihi itibari ile 1 ay içerisinde değişim iade değerlendirmesi yapabiliyoruz. Yves Rocher mağazalarımızdan satın almış olduğunuz ürün veya ürünlerinize dair değişim iade taleplerinizi, 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan, Üyelik İşlemleri altında bulunan "Değişim&İade Talebi" alanından hızlı ve kolay bir şekilde iletebilirsiniz.
    TÜMÜNÜ GÖR

    HESAP HAKKINDA

    Nasıl YR Kart Sahibi Olabilirim ?

    Mağaza, web sitesi, mobil uygulama ve Campus Team aracılığıyla Yves Rocher kart sahibi olabilirsiniz.

    Mobil Uygulama Üzerinden Nasıl Üyelik Oluşturabilirim ?

    Mobil uygulamada alışveriş yapabilmek için, sepetin yanında bulunan ikona tıklayıp, gerekli bilgileri doldurarak üyeliğinizi oluşturabilirsiniz. Üyeliğiniz ile Yves Rocher kartınız da tanımlanmaktadır.

    Web Sitesi Üzerinden Nasıl Üyelik Oluşturabilirim ?

    Web sitemizden alışveriş yapabilmek için, ekranın sağ üst köşesinde bulunan “Giriş Yap” ikonuna tıklayıp, "Hesap Oluştur" bölümünü seçerek, gerekli bilgileri doldurmanız durumunda üyeliğiniz oluşmaktadır. Üyeliğinizi oluşturduktan sonra üyelik e-posta adresiniz ve şifrenizle birlikte sisteme giriş yapabilirsiniz.

    Ek olarak, üyelik girişinizi Facebook veya Google hesabınızı kullanarak da sağlayabilirsiniz. Facebook veya Google hesabınızı kullanarak yapmış olduğunuz üyelik girişlerinizde, sosyal hesabınızı Hesabım → Bilgilerim → Sosyal Hesaplarım alanından görüntüleyebilir ve dilerseniz yine ilgili alandan hesabınızı kaldırabilirsiniz.

    Mağazan Nasıl Üyelik Oluşturabilirim ?

    Mağazalarımızda iletişim bilgilerinizi paylaşarak üyelik oluşturabilirsiniz. Üyeliğiniz ile beraber Yves Rocher kartınız da tanımlanmaktadır.

    Üyeliğime Tanımlı E-Posta Adresimi Nasıl Değiştirebilirim ?

    Web sitesi üyelik girişlerinde kullandığınız e-posta adresinizi iletişim bilgilerim bölümünden değiştirebilirsiniz. Ek olarak her gün 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan Müşteri İletişim Merkezi ekibimizden destek alabilirsiniz.

    Üyeliğimi Nasıl Silebilirim?

    Yves Rocher üyeliğinizi sonlandırmak istiyorsanız, 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan ya da yine aynı numaralı (0850 755 19 59) telefondan her gün 09:00-19:00 saatleri arasında müşteri iletişim merkezi ekibimize talebinizi iletebilirsiniz. Talebiniz doğrultusunda üyeliğiniz silinecek olup, silindikten sonra hiçbir veri tarafımızca saklanmayacaktır.

    Üyeliğime Tanımlı Cep Telefonu Numaramı Nasıl Değiştirebilirim ?

    Web sitesi üyelik girişlerinde kullandığınız cep telefonu numaranızı iletişim bilgilerim bölümünden değiştirebilirsiniz. Ek olarak her gün 09:00-19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan Müşteri İletişim Merkezi ekibimizden destek alabilirsiniz.

    Üyeliğime Ait Şifremi Nasıl Değiştirebilirim ?

    Şifre sıfırlama işleminizi sağlayabilmeniz için gerekli olan adımların uygulamalı olarak paylaşıldığı “https://www.youtube.com/watch?v=fZcmnQZl7yc” linkteki videomuz ile bu işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Herhangi bir sorunuz olması durumunda her gün 09:00-19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ekibimizden destek alabilirsiniz.

    Üyeliğimi Nasıl İptal Edebilirim ?

    Yves Rocher üyeliğinizi iptal etmek isterseniz her gün 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ekibimizden destek alabilirsiniz.

    TÜMÜNÜ GÖR

    YR KART HAKKINDA

    Yves Rocher Kart Nedir ?

    Yves Rocher Kart, 2000 yılından bu yana varolan Yves Rocher markasını ve ürünlerini tercih eden müşterilerimize ayrıcalık sağlayan avantajlı bir üyelik programıdır.

    Nasıl Yves Rocher Kart Sahibi Olabilirim ?

    Mağazalarımızdan, web sitemizden ve mobil uygulamamız üzerinden cep telefonu numarası bilginizle hesap açabilir, açtığınız her hesapla bir Yves Rocher Kart sahibi olabilirsiniz. Kartınızı aktifleştirmek için numaranızı doğrulamanız yeterlidir. Ayrıca online mağazamızdan yapacağınız ilk alışverişinizde size özel Yves Rocher kartınız otomatik olarak tanımlanır ve Yves Rocher mağazalarında geçerli avantajlardan hemen yararlanmaya başlayabilirsiniz.

    Yves Rocher Kart Avantajları Nelerdir ?

    Yves Rocher kart sahibi olarak, yalnızca size özel tanımlanan indirim oranları, deneme boy ürünler ve orjinal boy ürün hediyeleri gibi ayrıcalıklardan yararlanabilirsiniz. Ayrıca mağaza, websitesi ve mobil uygulama üzerinden yapacağınız 100 TL alışverişinizden 1 TL puan kazanırsınız.

    Aynı zamanda mağazada YR kartınızı açtığınız gün yaptığınız alışverişte sizin adınıza bir ağaç dikimi sağlanmaktadır.

    Yves Rocher Kartım Tüm Mağazalarda Geçerli midir?

    Mağaza, web sitesi, mobil uygulama ve Campus Team ekibi tarafından açılan her Yves Rocher Kart tüm mağazalarda geçerlidir.

    Biriken Puanlarımı Nasıl Görebilirim?

    Yves Rocher Mobil uygulamasından ve mağazalarımızdan biriken puanlarınızı öğrenebilirsiniz.

    Alışverişimden Ne Kadar Puan Kazanırım ? Nasıl Harcarım ?

    Mağaza, websitesi ve mobil uygulama üzerinden yapacağınız 100 TL alışverişinizden 1 TL puan kazanırsınız. Kazanılan puanlar alışverişinizden 1 ay sonra YR kartınıza yüklenir. Bu puanları yüklendiği tarih itibariyle 1 yıl içerisinde mağazalarımızda indirim olarak kullanabilirsiniz. Kazanılan puanlar online mağazamızda ve mobil uygulamada kullanılamamaktadır.

    *Alışveriş tutarının en fazla yarısı kadar puan kullanılabilir.

    **Aldığınız ürünlerde iade veya değişim durumunda, puanlarınız iade/değişim tarihine göre geri yüklenir.

    Puanlarım Ne Kadar Süre Boyunca Geçerlidir?

    Kazandığınız puanlar bir yıl boyunca geçerlidir. Bir yıl içerisinde kullanmadığınız puanlar silinir.

    Kartımı Mağazadan Açtım, Online Mağazanızdaki Alışverişlerimde Kullanabilir Miyim?

    Evet. Mağazada kart açılış esnasında kullandığınız cep telefonu veya e-posta adresini kullanarak online mağazada hesap açtığınız takdirde, hesaplarınız eşleştirilecek ve puanlarınız mevcut kartınıza işlenecektir. Online hesabınız ve mağaza kartınızın eşleştirilmesiyle ilgili tüm soru ve sorunlarınız için her gün 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ekibimizden destek alabilirsiniz.

    Online Mağazadan Alışveriş Yaptım. Otomatik Tanımlanan YR Kartımı Mağazalarda da Kullanabilir Miyim?

    Evet. Online mağazada kart açılış esnasında kullandığınız cep telefonu veya e-posta adresinizi mağazadaki güzellik uzmanlarımıza ilettiğiniz takdirde hesaplarınız eşleştirilecek ve puanlarınız mevcut kartınıza işlenecektir. Online hesabınız ve mağaza kartınızın eşleştirilmesiyle ilgili tüm soru ve sorunlarınız için her gün 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ekibimizden destek alabilirsiniz.

    Mağazadan Kart Açmıştım, Online Mağazadan da Alışveriş Yaptım, Şimdi HESABIM Sayfasında Başka Bir Kart Numarası Görünüyor. Puanlarımı Kaybetmeden Kartlarımı Nasıl Birleştiririm?

    Her gün 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ekibimize ulaşarak sadakat kartlarınızla ilgili son durumu öğrenebilir ve kartlarınızı birleştirme talebinizi iletebilirsiniz.
    TÜMÜNÜ GÖR

    ÜRÜNLERİMİZ VE KAMPANYALARIMIZ

    Ürünler Hakkında Nereden Bilgi Edinebilirim?

    Ürünlerimiz hakkında, mağazalarımızdaki güzellik uzmanlarımızdan, web sitemizden, mobil uygulamamızdan ve Müşteri İletişim Merkezi ekibimizden bilgi edinebilirsiniz. Her gün 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan Müşteri İletişim Merkezi ekibimize ulaşabilirsiniz.

    Ürünlerinizi Hayvanlar Üzerinde Test Ediyor Musunuz?

    Markamız Yves Rocher, 2004 yılında yönetmelik tarafından yasaklanmadan çok önce, hayvanlar üzerinde testlere karşı mücadele etme taahhüdünde bulundu. Aslında, 1989 yılında Yves Rocher, kozmetik endüstrisinde öncü bir hareketle, bitmiş ürünleri için hayvan testlerini durdurmayı seçerek, bunu alternatif yöntemlerle değiştirdi. Bu durum bize 1992 yılında SPA (Fransa Hayvanları Koruma Derneği) Altın Madalyası'nı kazandırdı.

    Bu taahhüdümüze uygun olarak şunları da teyit ederiz:
    • Ne bitmiş ürünlerimiz ne de içerdikleri içerikler için, hayvanlar üzerinde test yapmıyoruz ve bu testleri desteklemiyoruz. Aynı şekilde, tedarikçilerden, kozmetik amaçlarla hayvanlar üzerinde test edilen hammadde alımını da yasakladık.
    • Ürün içeriklerimizle ilgili şirket şartnamemiz son derece sıkı ve kesindir. Hayvansal hammaddelerin kullanımı kesinlikle reddedilmektedir (bal ve balmumu hariç).
    Örneğin, kozmetik endüstrisinde göz farı için yaygın olarak kullanılan bir pigment olan, koşineal karmin (Kırmızı renkli bir boya olan karmin, kendisini avcılarından korumak için karminik asit üreten küçük koşinil böceğinden elde edilir.) kullanımını yasaklıyoruz.
    • Son olarak, hayvan deneylerine alternatif yöntemler üzerine araştırma programlarının geliştirilmesini teşvik ediyoruz. Örneğin, çalışmalarımız doğal içerikler için yeni in vitro ( laboratuvar ortamında )alerji değerlendirme modellerine odaklanmaktadır.

    Yves Rocher, bu sürece öncülük ederek birçok ekonomik aktörü beraberinde getirdi.

    Yves Rocher, ürünlerinin kapsamının ötesinde, her eyleminde doğaya saygı, hayvan hakları ve biyoçeşitliliğe saygıyı en ön plana koyar. Örneğin, La Gacilly'deki (Brittany / Fransa'daki) üretim tesisleri için üçlü Kalite, Güvenlik ve Çevre sertifikası (ISO 9001, SAS 18001, ISO 14001) alan ilk kozmetik markası olmanın yanı sıra bu üretim tesisleri , aynı zamanda Kuş hayatı uluslararası ağının Fransız temsilcisi olan Kuşları Koruma Ligi (LPO) tarafından onaylı kuş koruma barınağı olarakta hizmet veriyor.

    Yves Rocher markası kurulduğu günden bu yana kendini sürekli iyileştirmeye adamıştır ve bu, kadınlara hem doğa hem de insanlar açısından Bitkisel Güzellik® uzmanlığına dayalı bir ürün yelpazesi sunmak için yol gösterici ilkemiz olmaya devam edecektir.

    Ürünleriniz Vegan ve/veya Vejetaryan Mdır?

    Ürünlerimiz %100 vejetaryen olarak kabul edilebilir. Aynı zamanda 600'den fazla ürün formülü vegan olup hayvansal hiçbir içerik içermemektedir.

    Kişiye Özel Kampanyaların Kullanım Koşulları Nelerdir ?

    Kişiye özel kampanyalardan faydalanmak için Yves Rocher Kart sahibi olmanız gerekmektedir.

    Doğum Günü Kampanyasının Detayları Nelerdir?

    DOĞUM GÜNÜ KAMPANYASINDAN FAYDALANABİLMEK İÇİN GEREKLİ KOŞULLAR NELERDİR?
    Kampanyadan faydalanabilmeniz için doğum günü tarihinizin kayıtlı olduğu bir Yves Rocher kartınızın olması, doğum gününüzden önceki son 24 ayda en az 1 kere Yves Rocher mağazalarından, yvesrocher.com.tr internet sitesinden ya da Yves Rocher mobil uygulamasından alışveriş yapmış olmanız ve son 10 ay içerisinde doğum günü kampanyasından faydalanmamış olmanız gerekiyor.
    Kampanyanız ile ilgili bilgilendirme alabilmeniz için üyeliğinize tanımlı telefon numaranızın veya e-postanızın iletişim izinlerinin açık olması gerekiyor.

    DOĞUM GÜNÜ KAMPANYASININ SAĞLADIĞI AVANTAJLAR NELERDİR?
    Gerekli koşulları sağladığınızda, kampanya doğum günü tarihinizden 31 gün öncesinde kartınıza tanımlanarak, doğum gününüzden 31 gün sonrasına kadar kullanım açık olur. Kampanya limit koşulunu sağlayacak uygun ürünleri sepetinize ekledikten sonra, tek kullanımlık bu kampanya ile ürünlerin liste fiyatları üzerinden 4 al 2 öde veya 2 al 1 öde fırsatıyla alışverişinizi Yves Rocher mağazalarından, yvesrocher.com.tr internet sitesinden veya Yves Rocher mobil uygulamasından yapabilirsiniz. 2 al 1 Öde kapsamında tutarı yüksek olan ürünün fiyatı ödenir. Üstelik alışverişinizde geçerli doğum gününüze özel Sürpriz Hediyeniz bulunuyor. Doğum günü kampanyası diğer kampanyalarla birleştirilemediğini ve set ürünlerin kampanyaya dahil olmadığını belirtmek isteriz.

    DOĞUM GÜNÜ KAMPANYASI VE KİŞİYE ÖZEL DİĞER KAMPANYALAR NASIL GÖRÜNTÜLENİR?
    yvesrocher.com.tr internet sitesi üzerinden üyelik girişinizi yaptıktan sonra tanımlı kampanyalarınızı ‘Sepetim’ alanında bulunan "Size Özel Ayrıcalıkları Keşfet” alanında görebilirsiniz.
    Yeni üyelik oluşturmanız durumunda, kampanyanız var ise üyelik tarihiniz itibariyle 24 saat içerisinde ‘Sepetim’ alanında bulunan "Size Özel Ayrıcalıkları Keşfet” kısmından görüntüleyebilirsiniz. Üyeliğinize tanımlı kampanyaların detaylarına ulaşmak için kampanya yanında bulunan ‘Keşfet’ butonuna basabilirsiniz.

    Kampanyanızı kullanabilmeniz için kampanya limit koşulunu sağlayacak uygun ürünleri sepetinize eklemeniz, kupon kodu alanına kampanya kodunuzu yazarak ‘Uygula’ butonuna tıklamanız gerekiyor. Kampanyaların kişiye özel olması nedeniyle tarafınıza tanımlanan kampanyaların 3. kişiler tarafından kullanıldığının tespit edilmesi durumunda ilgili siparişlerin iptali sağlanacağını belirtmek isteriz. Aynı zamanda kampanya detayı bilgisini Yves Rocher Kart üyeliğinize tanımlı ve erişim izni bulunan telefon numaranıza veya e-posta adresinize bilgilendirme olarak iletiyoruz.

    Yr Kartıma Tanımlı Olan Tüm Kampanyalarımı Birlikte Kullanabilir Miyim?

    Kampanyalarımızın birleştirilememesi nedeniyle web sitemizde ve mağazalarımızda yalnızca tek kampanya kullanımı sağlanmaktadır.

    Ürünün boyutunu nereden görebilirim?

    Ürünlerimizin kaç ml veya gram olduğu bilgisine yvesrocher.com.tr internet sitemiz veya Yves Rocher mobil uygulamamız üzerinden erişebilirsiniz. Bilgi almak istediğiniz ürünün detayına gittiğinizde, ürün isminin hemen altında bu bilgiye ulaşabilirsiniz. (Örnek: 3.7 gr veya 200 ml).

    Ürünlerinizin son kullanma tarihi nedir ve ömrü ne kadardır?

    Son kullanma tarihi bilgisi, ürün veya ürün kutusunun üzerinde belirtiyoruz. (Örnek: 02/2027). Bazı ürünlerimizin üzerinde ise son kullanma tarihi bilgisi bulunmuyor. Bu ürünler için bilgi almak adına, son kullanma tarihi bilgisini öğrenmek istediğiniz ürünün batch kodunu 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımız üzerinden Müşteri İletişim Merkezimize ileterek ürün hakkında bilgi alabilirsiniz.
    Ürünün veya kutunun üzerinde kavanoz simgesi şeklindeki ikonun üzerinde (Örnek: 6M) yazan bilgi, ürünün açıldıktan sonraki kullanım süresini belirtmekte olup 6,12,18,24 ve 36 ay olarak ürüne göre değişebilir.

    Ürün saklama koşulları nasıl olmalıdır?

    Bitkisel kozmetik ürünlerinin doğallık oranının yüksek olması nedeni ile saklama koşulları ürünü muhafaza ederken büyük önem taşır. Ürünler saklama koşullarına uygun olmayan bir ortamda muhafaza edildiğinde, ürünün deformasyonu gerçekleşebilir. Ürünlerimiz, bazı ürünlere özgü durumlar istisna olmak üzere, oda sıcaklığında muhafaza edilmeli, direkt güneş ışığına maruz bırakılmamalı ve kuru bir ortamda saklanmalıdır.

    Kampanya hediye ürün/ürünlerin seçimini nasıl sağlarım?

    Üyeliğinize tanımlı kampanyanız olduğunda, iletişim izniniz açık ise sms ve/veya e-posta ile kampanya bilgilendirmesi gönderiyoruz.
    Kampanya koşullarına uygun olarak sepetinizi oluşturduktan sonra "Kupon Kodu" alanına ilgili kodu yazarak, "OK" butonuna basmanız yeterlidir. Kampanyaya dair hediyeniz varsa, sepetinizde kupon kodunu uyguladıktan sonra üst kısımda görebilirsiniz.

    Deneme ürün seçimini nasıl sağlarım?

    Deneme boy ürün hakkınız varsa, sepetinizi oluşturduktan sonra hediyeler alanında ' Deneme Boy Ürününüzü Seçin' kısmında görebilirsiniz.
    TÜMÜNÜ GÖR

    SİPARİŞ - KARGO HAKKINDA

    www.yvesrocher.com.tr Üzerinden Kredi Kartımı Kullanmak Güvenli Midir?

    Evet, kredi kartı ile ödeme dahil size dair tüm bilgiler, SSL Güvenlik Sertifikası ile şifrelenir ve ödeme esnasında anlaşmalı olduğumuz bankanın güvenli serverlarına şifrelenmiş olarak iletilir.

    Kargo Bedeli Nedir?

    850 TL'ye kadar alışverişlerinizde kargo ücreti 49.90 TL olarak ücretlendirilir. 850 TL ve üzeri alışverişlerinizde ise kargo bedeli Yves Rocher tarafından ödenir.

    Siparişim Hangi Kargo ile Teslim Edilecek ?

    Bulunduğunuz lokasyona bağlı olarak Kolay Gelsin veya Jetizz ile teslimat sağlıyoruz.

    Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim ?

    Online alışveriş kanallarımızdan verdiğiniz siparişleriniz maksimum 1 saat içerisinde sistemimize yansıyor ve sonrasında sms ya da e-posta aracılığıyla sizlere bilgi veriyoruz.
    Siparişinizi, internet sitemizde hesabınıza giriş yaptıktan sonra ‘Hesap Bilgilerim’ bölümündeki “Sipariş Takibi” alanından ya da Yves Rocher mobil uygulamamızdaki Profil bölümünün “Siparişlerim” alanından takip edebilirsiniz. Aynı zamanda siparişinizin durumunu 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan, Üyelik İşlemleri altında bulunan "Sipariş Durumu" alanından da takip edebilirsiniz. Siparişinizi sisteme yansıdıktan sonra ortalama 1 iş günü içerisinde kargo firmasına teslim ediyoruz. Kargoya teslim ettiğimizde kargo firması tarafınıza bilgi mesajı gönderiyor.

    Bu bilgi mesajı geldikten sonra kargonuzu 2 şekilde takip edebilirsiniz:
    • Bilgi mesajının içerisinde yer alan “Kargo Takip” linkinden,
    • İnternet sitemizde ‘Hesap Bilgilerim’ bölümündeki “Sipariş Takibi” alanında ya da Yves Rocher mobil uygulamamızdaki Profil bölümünün “Siparişlerim” alanından takip edebilirsiniz.

    *Olağandışı durumlarda online alışveriş kanallarımızdan verdiğiniz siparişlerinizin yansıma süresi 24 saati bulabilir.

    Web Sitesi veya Mobil Uygulama Üzerinden Verdiğim Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim ?

    Siparişinizi iptal edebilmeniz için, www.yvesrocher.com.tr adresinden internet sitemize giriş yaptıktan sonra, ekranın sağ üst köşesinde bulunan “Giriş Yap” ikonuna tıklayarak, üyelik e-posta adresiniz ve şifreniz ile birlikte hesabınıza giriş yapabilirsiniz. Sonrasında, ekranın sağ üst köşesinde bulunan “Sipariş Takibi” ikonuna tıklayıp, iptal etmek istediğiniz siparişinizin hemen altındaki 'Siparişi İptal Et' butonuna tıklayarak siparişinizi kolaylıkla iptal edebilirsiniz. Siparişinizin iptal işleminin gerçekleşebilmesi için ürünlerinizin paketleme sürecinin tamamlanmamış olması gerekmektedir. Bu süreçte siparişiniz paketlenir, kargo firmasına teslim edilir, kargo firması tarafından dağıtıma çıkartılır veya adresinize gönderilirse, paketin iade olduğunu belirterek teslim almamanız gerekmektedir.

    Siparişim Sırasında Özel Bir Not Bırakmam Mümkün Müdür?

    Siparişinizi tamamladığınızda size ilettiğimiz sipariş numaranızı belirterek her gün 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan Müşteri İletişim Merkezi ekibimize ulaşarak siparişiniz içerisine eklemek istediğiniz notu paylaşabilirsiniz.

    Sipariş Vermeden Hediye Ürün Nasıl Alabilirim ?

    Yves Rocher olarak her siparişinizde size bir hediye ile teşekkürlerimizi sunuyoruz. Alışverişinizi tamamlarken, hediyenizi siparişinizi onaylama bölümünden seçebilirsiniz. Eğer geçerli bir kampanya olarak alışveriş yapmadan hediye alabiliyorsanız, alışveriş yapmadan sepetinize gidebilir ve sepetinizi onaylama esnasında hediye seçiminizi yapabilirsiniz.

    Hediye Kuponumu Nasıl Kullanabilirim ?

    Yves Rocher'den geçerli bir hediye kuponunuz var ise kupon kodunuzu alışverişinizi onaylarken girebilir ve kuponunuzun tutar ya da indirim oranını aktif olarak kullanabilirsiniz.

    Yurtdışından Sipariş Verebilir Miyim ?

    yvesrocher.com.tr olarak Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde her noktaya ürün gönderimimiz vardır. Yurtdışından vermek istediğiniz siparişler için bulunduğunuz ülkenin Yves Rocher web sitesini ziyaret edebilirsiniz. Bunun için Yves Rocher International bölümüne bakınız.

    Ödeme Seçenekleri Nelerdir ?

    Alışverişlerinizde tüm bankaların kredi kartı veya banka kartları ile güvenle ödeme yapabilir, ayrıca iyzico hesabınız var ise iyzico ile öde seçeneği ile tek adımla ödeme yapabilirsiniz.

    En Fazla Kaç Ürün Sipariş Edebilirim?

    Her üründen en fazla 9 adet sipariş edebilirsiniz. Daha fazla ürün siparişi için yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.

    Siparişimi Kaç Günde Teslim Alabilirim ?

    Online alışveriş kanallarımızdan verdiğiniz siparişleriniz maksimum 1 saat içerisinde sistemimize yansıyor. yvesrocher.com.tr ve mobil uygulamamızdan oluşturduğunuz veya oluşturacağınız siparişlerinizi, sisteme yansıdıktan sonra 1 iş günü içerisinde kargo firmasına teslim ediyoruz.

    *Olağandışı durumlarda online alışveriş kanallarımızdan verdiğiniz siparişlerinizin yansıma süresi 24 saati bulabilir.

    Kapıda Ödeme Yapabilir miyim ?

    Web sitesi ve mobil uygulamadan yaptığınız veya yapacağınız alışverişlerde kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır. Ödemelerinizi tüm bankaların kredi kartı veya banka kartı ile yapabilirsiniz.

    Havale ile Ödeme Yapabilir miyim ?

    Web sitesi ve mobil uygulamadan yaptığınız veya yapacağınız alışverişlerde havale ile ödeme seçeneği bulunmamaktadır. Ödemelerinizi tüm bankaların kredi kartı veya banka kartı ile yapabilirsiniz.

    Kredi Kartı ile Yaptığım Alışverişlerde Taksit İmkanı Var mı ?

    Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu’nın 11.01.2019 tarihli ve 8198 sayılı kararı gereği kozmetik sektöründe yapılan harcamalarda taksitlendirme yapılmamaktadır. Bu nedenle taksitli ödeme imkanımız bulunmamaktadır.

    Online’dan Satın Aldığım Açılmamış Ürünümün İadesini Nasıl Yapabilirim ?

    yvesrocher.com.tr internet sitemiz ve mobil uygulamamız üzerinden satın almış olduğunuz açılmamış ürün veya ürünlerinizde, sipariş edilen ürünlerin teslim tarihi itibariyle 14 gün içerisinde iade değerlendirmesi yapabiliyoruz. İade taleplerinizi, 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan, Üyelik İşlemleri altında bulunan "Değişim&İade Talebi" alanından hızlı ve kolay bir şekilde iletebilirsiniz.

    Açılmış Ürünümün Değişim veya İadesini Nasıl Yapabilirim ?

    Açılmış ürünlerde değişim iade değerlendirmesini yalnızca ayıplı ürün ve alerjik reaksiyonda yapabiliyoruz. yvesrocher.com.tr internet sitemiz, mobil uygulamamız veya Yves Rocher mağazalarımızdan satın almış olduğunuz ürün veya ürünlerinize dair değişim iade taleplerinizi, 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan, Üyelik İşlemleri altında bulunan "Değişim&İade Talebi" alanından hızlı ve kolay bir şekilde iletebilirsiniz.

    İnternet Üzerinden Aldığım Ürünün Mağazalarda İadesini/Değişimini Yapabilir miyim ?

    İnternet üzerinden yapmış olduğunuz alışverişlerde değişim/iade işlemi müşteri hizmetleri ekibimiz aracılığı ile gerçekleştirilmektedir. Değişim ve iade taleplerinizle ilgili her gün 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ekibimize ulaşabilirsiniz.

    İptal Ettiğim Siparişimin Ücret İadesi Ne Zaman Yapılacak?

    İptal ettiğiniz siparişin ödeme iadesi, cayma hakkınızı kullandığınıza dair bildirimin bize ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içerisinde bankanıza iletilir. İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi ise bankanıza bağlıdır. Ödeme iadeleri genellikle bankanız tarafından 1 ile 7 iş günü içerisinde ödeme yaptığınız karta aktarılır.

    İade Gönderdiğim Ürün/Ürünlerimin Ücret İadesi Ne Zaman Yapılacak?

    Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğunu kontrol ediyoruz. Ürün iade şartlarına uygunsa, ücret iadeniz cayma hakkınızı kullandığınıza dair bildirimin bize ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içerisinde bankanıza iletilir. İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi ise bankanıza bağlıdır. Ödeme iadeleri genellikle bankanız tarafından 1 ile 7 iş günü içerisinde ödeme yaptığınız karta aktarılır.

    Mağazadan Satın Aldığım Açılmamış Ürünümün Değişim veya İadesini Nasıl Yapabilirim?

    Mağazalarımızdan satın almış olduğunuz açılmamış ürün veya ürünlerinizde alım tarihi itibari ile 1 ay içerisinde değişim iade değerlendirmesi yapabiliyoruz. Yves Rocher mağazalarımızdan satın almış olduğunuz ürün veya ürünlerinize dair değişim iade taleplerinizi, 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan, Üyelik İşlemleri altında bulunan "Değişim&İade Talebi" alanından hızlı ve kolay bir şekilde iletebilirsiniz.
    TÜMÜNÜ GÖR

    HEDİYE KART

    Hediye Kartı Nereden Alabilirim?

    Yves Rocher Türkiye mağazalarından 50 TL , 100 TL ve 200 TL değerindeki hediye kart seçeneklerimizden istediğinizi satın alabilir, sevdiklerinize hediye edebilirsiniz. Mobil uygulama ve web sitesi üzerinden hediye kart satışımız şu an için bulunmamaktadır.

    Hediye Kartını Nerede/Nasıl Kullanabilirim?

    Hediye kartınızı sadece Yves Rocher Türkiye mağazalarından yapılan alışverişlerde kullanabilirsiniz. Online sitemiz üzerinden hediye kart kullanımı şu an için bulunmamaktadır.
    Hediye kartı içerisinde bulunan bakiye birden çok seferde kullanılabilir, nakde çevrilemez. İade edilemez.

    Hediye Kartı Kampanya Dönemlerinde Kullanabilir miyim ?

    Hediye kart tüm spontane mağaza kampanyalarıyla birlikte kullanılabilmektedir.

    Hediye Kartla Yaptığım Daha Sonra Alışverişlerde İade-Değişim Yapabilir miyim?

    Hediye kartı ile yapılan alışverişlerin para iadesi bulunmamaktadır. Sadece koşullara uygun olduğu taktirde ürün değişimi yapılabilmektedir.

    Hediye Kartını Ne Kadar Süre İçerisinde Kullanmam Gerekiyor ?

    Hediye Kart’ın kullanım süresi kartın satış tarihinden itibaren 1 yıl ile sınırlıdır. 1 yıl sonunda kullanılmayan bakiyeler otomatik olarak silinmektedir.
    Hediye kartlarının kaybolması ya da çalınması durumunda sorumluluk tüketiciye aittir.

    YVES ROCHER'DE KARİYER

    Yves Rocher'da İş ya da Staj İmkanları Nelerdir ?

    Türkiye genelindeki iş ve staj imkanları için Yves Rocher Türkiye Linkedin sayfamız, Secretcv.com ve Kariyer.net üzerinden güncel ilanlarımızı takip edebilir, dünya genelindeki Yves Rocher iş ve staj imkanları hakkında bilgi almak için : http://www.job.groupe-yvesrocher.com/anglais/ sitesini ziyaret edebilirsiniz. Ayrıca online olarak da iş veya staj başvurunuzu yapabilirsiniz.

    IYZICO İLE ÖDE

    Iyzico Üyeliği Ücretli Mi?

    Hayır, tamamen ücretsizdir. iyzico mobil uygulaması üzerinden veya buraya tıklayarak anında üye olabilirsin.

    Iyzico ile Öde Nedir?

    Ödemenin en kolay hali olan iyzico ile öde; ister bakiyenle, ister banka kartınla ister havale/eft yöntemi ile en hızlı ve güvenli şekilde ödeme yapmanı sağlar.

    Iyzico Bakiye Nedir?

    iyzico bakiye; kredi kartına ihtiyaç duymadan alışveriş yapabilmeni sağlayan tutardır. iyzico hesabına mobil uygulamamız üzerinden para yükleyebilir, dilediğin gibi harcayabilir, istersen bakiyendeki tutarı banka hesabına çekebilirsin.

    Iyzico Hesabıma Nasıl Para Yüklerim?

    iyzico mobil uygulamasında “Para Yükle” seçeneğine tıkladıktan sonra, “Kart ile Para Yükle” ve “EFT/Havale ile Para Yükle” seçeneklerini görebilirsin. Kartınla hesabına para yüklemek istersen, “Kart ile Para Yükle” butonuna tıklayarak yüklemek istediğin tutarı girebilirsin. Sonrasında kayıtlı kartlarından birini seçerek işleme devam edebilir veya yeni bir kart ekleyerek para yükleme işlemini gerçekleştirebilirsin. Kartınla yaptığın tüm işlemler, 7 gün 24 saat anında bakiyene yansır.

    “EFT/Havale ile Para Yükle” seçeneği ile devam etmek istersen, banka hesabını seçebilir ve yüklemek istediğin tutarı girebilirsin. EFT/Havale ile yaptığın bakiye yüklemeleri anında bakiyene yansır.

    Iyzico Hesabıma Yüklediğim Para Bakiyeme Ne Zaman Yansır?

    iyzico bakiyene kartınla veya EFT/Havale ile yapmış olduğun para yüklemeleri anında bakiyene yansır.

    Iyzico Hesabımdaki Bakiyemi Nasıl Harcarım?

    iyzico hesabındaki bakiyeni şu anda on binlerce sitede kullanabilirsin. Ancak çok yakında, iyzico ödeme altyapısını kullanan tüm web sitelerinden bakiyenle ödeme yapabilmeni sağlayacağız.

    Iyzico Bakiyemden Nasıl Para Çekerim?

    iyzico mobil uygulamasından “Para Çek“ seçeneğine tıklayarak, çekmek istediğin tutarı girebilirsin. Daha sonra parayı göndermek istediğin IBAN’ı girerek para çekme işlemini tamamlayabilirsin. Çektiğin tutar, takip eden ilk iş günü içerisinde banka hesabına yansır.

    İadelerimi Nereden Takip Edebilirim?

    iyzico mobil uygulamasını indirerek iadelerini takip edebilir, aklına bir soru takılırsa 7/24 canlı destek alabilirsin.

    İadem Ne Zaman Hesabıma Yansır?

    İade talebin onaylandığı anda hesabına aktarılır.

    Iyzico Hesabıma Para Yüklemek Ücretli Mi?

    Hayır, iyzico hesabında yapacağın bütün işlemler ücretsiz.

    Iyzico Hesabımdan Para Çekmek Ücretli Mi?

    Hayır, iyzico hesabında yapacağın bütün işlemler ücretsiz.
    TÜMÜNÜ GÖR
Son Güncelleme : 12/12/2022

Aradığınız Soruların Cevabını Bulamadınız mı?

Bize E-Posta Gönderin 

   

Bize WhatsApp ile ulaşın

 

Müşteri İletişim Merkezine WhatsApp servisimizle her gün 09:00-19:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.