Nemlendirici Duş Jeli - Oryantal Argan ve Gül - 400ml
ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0
Detay

Kim İçin?
Tüm Ciltler İçin

Nedir?
●  Argan ve Gül kokulu nemlendirici duş jelidir.

İçeriği Nedir?
●  İçeriğindeki bitkisel temizleyici ajanlarla cilde zarar vermeden derinlemesine temizlerken, cildin nem dengesinin korunmasına yardımcı olur.

Koku Detayı
● Büyüleyici oryantal kokusuyla geleneksel hamamın rahatlatıcı hissini teninize taşır. Fas'tan gelen organik Argan yağı ve Gül ile zenginleştirilmiştir..

Ne İşe Yarar?
●  Cildinizi temizler .
●  Cildinizin nem dengesini sağlar.
●  Su ile temasında hafif köpüksü bir dokuya dönüşür ve hoş kokusu eşliğinde cildinizi yumuşakça temizler.

Ne Zaman ve Nasıl Kullanılır?
●  Uygulama sonrasında bol su ile durulayınız.Rutininizi tamamlamak için sonrasında serinin vücut losyonunu kullanabilirsiniz. Açıldıktan sonra 12 ay içinde tüketilmelidir.
●  Dermatolojik olarak test edilmiştir.
●  Geri dönüşümlü ambalajdır.

Sonuç
Kullananların %97’si - Cilt dengesine uyumlu olduğunu söyledi.*
Kullananların %97’si - Dokusunu beğendiğini söyledi.*
Kullananların %94’ü - Cildini kurutmadığını söyledi.*
Kullananların %86’sı - Ürünün iyi köpürdüğünü söyledi.*
*329 kişi üzerinde 21 gün boyunca yapılan objektif klinik çalışma sonucu

Menşei: FR

Ambalaj Türü : Şişe

Ürün Kodu: 48256

Botanik Aktif
Argan & Gül

Ortadoğu’da tüm bakım anlarında kullanılan Fas’ta organik olarak yetiştirilen iki adet bitki:
Organik Fas Argan Yağı ve Gül Suyu
Yves Rocher, ürün içerikleri için giderek daha sorumlu ve sürdürülebilir kaynaklar geliştirmeye büyük önem verdiğinden, Argan yağını seçti.

Argan & Gül
İçerikler

İçerik Listesi :

AQUA/WATER/EAUCOCAMIDOPROPYL BETAINEGLYCERINSODIUM COCOYL ISETHIONATESODIUM METHYL COCOYL TAURATEDECYL GLUCOSIDEPARFUM/FRAGRANCESODIUM BENZOATECITRIC ACIDSODIUM CHLORIDEPOTASSIUM SORBATEROSA DAMASCENA FLOWER WATERARGANIA SPINOSA EXTRACT10673v0

Değerlerimiz ve formüllerimiz hakkında daha fazla bilgi edinmek için #HerşeyiAçıklıyoruz

* Doğal içerikler
* Diğer içerikler

Çevreye ve Topluma Etkimiz
24 kurucu marka ile birlikte geliştirilen bu yaklaşım, 50’den fazla kriter üzerinden gerçekleştirilen kapsamlı analizlere dayanan sağlam ve bilimsel temelli bir metodolojiye sahiptir.Bu metodoloji, Fransız Standardizasyon Kurumu (AFNOR) tarafından onaylanmış olup, ürünlerin çevresel ve toplumsal etkilerinin güvenilir bir şekilde değerlendirilmesini sağlar.Yves Rocher olarak, ürünlerimizin çevresel etkilerine dair şeffaf ve güvenilir bilgiler sunarak bilinçli tüketim kararlarını destekliyoruz.
AFNOR Spec 2215*
media
media

Formül

%95’i doğal kaynaklı içeriklerden oluşan formül

Su ekosistemi üzerindeki etkileri azaltacak şekilde formüle edilmiştir* *CLP sınıflandırmasına göre değerlendirilmiştir

Doğa dostu, biyolojik olarak çözünebilen formül * *Biyolojik parçalanabilirlik endeksi metoduna göre değerlendirilmiştir

media

Ambalaj

Benzerlerine kıyasla daha hafif ambalaj

En az %86'sı geri dönüştürülmüş malzeme içeren ambalaj

media

Üretim

Atıksız döngü ekonomisinden elde edilen bir veya birden fazla hammadde ile formüle edilmiştir.

Fransa’daki sertifikalı tesislerde ambalajlanmış ve üretilmiştir* *ISO 14001 çevre standardına uygundur

media

Nakliye

Hammadde taşımacılığı düşük karbon ayak izine sahiptir

Üretim ve ambalajlama aynı tesiste yapılmıştır

media

Toplumsal Taahhüt

Sosyal sorumluluk sertifikalı tesiste üretilmiş ve ambalajlanmıştır* *ISO 45001 sosyal sorumluluk standardına uygundur

Yves Rocher, 65 yılı aşkın süredir doğa ve bitkilerin korunması için faaliyet gösteren amaç odaklı bir markadır

Hayvansal içerik veya türevler içermez

Yves Rocher, 65 yılı aşkın süredir doğa ve bitkiler için çalışan misyon odaklı bir markadır. 2030’a kadar belirlenen 10 somut eylemi ve hedefiyle Act Beautiful taahhüt programımızı keşfedin.

Green Impact Index (Yeşil Etki İndeksi), kozmetik ürünlerin, gıda takviyelerinin, ayrıca iyi yaşam ve aile sağlığı ürünlerinin çevresel ve toplumsal etkilerini göstermeye yarayan bir araçtır.
24 kurucu marka ile birlikte geliştirilen bu sistem, ürünlerinizi 50’den fazla kriter doğrultusunda değerlendirerek en yüksek düzeyde şeffaflık sunar.

Daha Fazlası İçin

Daha Fazlası

Daha Az Göster

Yorumlar

Bu ürünleri de sevebilirsiniz

Daha Fazlasını Keşfedin!
Ürün favorilerinize eklendi.Tüm Favorilerim