ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0
NATUREL KOZMETİK TİCARET A.Ş.
CİLT ANALİZİ HİZMETİ AYDINLATMA METNİ


İşbu Aydınlatma Metni’nde, kişisel verilerinizin, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) ve ilgili mevzuata uygun olarak, veri sorumlusu “Esentepe Mah. Büyükdere Cad. Bahar Sk. No: 13/9 River Plaza. K: 8 Şişli/İstanbul” adresinde yer alan Naturel Kozmetik Ticaret Anonim Şirketi (“Yves Rocher” veya “Şirket”) nezdinde işlenmesine ilişkin esaslar aşağıda belirtilmiştir.

1. Kişisel Verilerin İşlenme Amacı
Cilt analizi hizmetimiz, tarafınızca sağlanan veya cihazınızın kamerası aracılığıyla çekilen fotoğrafınızın analiz edilerek cilt tipinize ve ihtiyaçlarınıza uygun Yves Rocher ürün önerilerinde bulunmayı hedeflemektedir. Bu kapsamda kişisel verileriniz, hizmetin sağlanması, ürün önerilerinin kişiselleştirilmesi, kullanıcı deneyiminin iyileştirilmesi amaçlarıyla kullanılmakta olup cilt analizi deneyimlemeniz akabinde imha edilmekte olup Şirketimiz bünyesinde saklanmamaktadır.

2. Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi
Toplanan kişisel verileriniz, işbu Aydınlatma Metninde belirtilen amaçların gerçekleştirilmesi doğrultusunda; kısmen otomatik veya tamamen otomatik olan yöntemlerle elektronik ortamda kameralar vasıtasıyla veya fotoğraf yüklenmesi suretiyle toplanmaktadır. Kişisel verileriniz “Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması” (Cilt Analizi Uygulaması Kullanım Koşulları’nın kabul edilmesi) ve açık rızanızın temin edilmiş olması (özel nitelikli kişisel verilerin işlenmesi) hukuki sebeplerine dayanılarak işlenmektedir.

3. İşlenen Kişisel Verilerin Aktarıldığı Yerler ve Aktarım Amacı
Kişisel verileriniz, iş ortaklarımıza ve tedarikçilerimize, cilt analizi uygulaması hizmeti sağlayan firmaya, Şirket’in faaliyetleri ile ilgili yukarıda belirtilen amaçlar kapsamında sair alanlarda destek veren üçüncü kişilere, mevzuattan kaynaklı yükümlülüklerin yerine getirilmesi amacıyla yetkili kurum ve kuruluşlara ve talep halinde adli makamlar veya ilgili kolluk kuvvetlerine aktarabilmektedir. Kişisel verilerinizin aktarım amaçları, işleme amaçları ile paralellik göstermektedir.

4. Veri Sorumlusuna Başvuru Yolları ve Haklarınız
Kanun’un 11. maddesi uyarınca, Şirketimize başvurarak, kişisel verilerinizin; a) işlenip işlenmediğini öğrenme, b) işlenmişse bilgi talep etme, c) işlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, d) yurt içinde / yurt dışında transfer edildiği tarafları öğrenme, e) eksik / yanlış işlenmişse düzeltilmesini isteme, f) Kanun’un 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde silinmesini / yok edilmesini isteme, g) aktarıldığı 3. kişilere yukarıda sayılan (e) ve (f) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme, h) münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, i) kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme hakkına sahipsiniz.

Bilgi ve başvuru taleplerinizi musteriiletisim.merkezi@yrnet.com e-mail adresine gönderebilir ve bizlere yönlendirebilirsiniz.

Şirketimiz taleplerinizi, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandırır. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde, ücret alınabilir. Şirketimiz talebi kabul edip işleme koyabilir veya gerekçesini açıklayarak talebi yazılı usulle reddedebilir.

Yukarıda belirtilen prosedür takip edilerek gerçekleştirilen başvurunun reddedilmesi, verilen cevabın yetersiz bulunması veya süresinde başvuruya cevap verilmemesi hâllerinde; cevabın tebliğini takiben otuz ve herhâlde başvuru tarihinden itibaren altmış gün içinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu’na (“Kurul”) şikâyette bulunma hakkı mevcuttur. Ancak başvuru yolu tüketilmeden şikâyet yoluna başvurulamaz.

Kurul, şikâyet üzerine veya ihlal iddiasını öğrenmesi durumunda resen, görev alanına giren konularda gerekli incelemeyi yapar. Şikâyet üzerine Kurul, talebi inceleyerek ilgililere bir cevap verir. Şikâyet tarihinden itibaren altmış gün içinde cevap verilmezse talep reddedilmiş sayılır. Şikâyet üzerine veya resen yapılan inceleme sonucunda, ihlalin varlığının anlaşılması hâlinde Kurul, tespit ettiği hukuka aykırılıkların veri sorumlusu tarafından giderilmesine karar vererek ilgililere tebliğ eder. Bu karar, tebliğden itibaren gecikmeksizin ve en geç otuz gün içinde yerine getirilir. Kurul, telafisi güç veya imkânsız zararların doğması ve açıkça hukuka aykırılık olması hâlinde, veri işlenmesinin veya verinin yurt dışına aktarılmasının durdurulmasına karar verebilir.

Verilerinizin Şirketimiz nezdinde hassasiyetle korunduğunu belirtir bize duyduğunuz güven için teşekkür ederiz.
Ürün favorilerinize eklendi.Tüm Favorilerim