YR Kart Hakkındaki Sorularınızın Cevapları

YR Kart'ın avantajları nelerdir?
YR Kart sahibi olarak yalnızca size özel tanımlanan daha yüksek indirim oranları, orjinal boy ürün hediyeleri ve deneme boy ürünler gibi ayrıcalıklardan yararlanırsınız. Ayrıca yaptığınız alışverişlerden puan kazanır, bu puanlara karşılık gelen ürünleri dilediğiniz zaman mağazalarımızdan alabilirsiniz.
Nasıl YR Kart sahibi olabilirim?
Yves Rocher mağazalarından ve Yves Rocher Mobil Uygulaması üzerinden cep telefonu numarası bilginizle YR Kart açabilirsiniz. Kartınızı aktifleştirmek için numaranızı doğrulamanız yeterlidir. Ayrıca online mağazamızdan yapacağınız ilk alışverişinizde size özel kartınız otomatik olarak tanımlanır ve Yves Rocher mağazalarında geçerli avantajlardan hemen yararlanmaya başlarsınız.
Alışverişlerimden ne kadar puan kazanırım? Nasıl harcarım?
Her 20 TL'lik alışverişinize karşılık 1 TL değerinde puan kazanırsınız. Liste fiyatları puanlarınıza karşılık gelen ürünleri hediye olarak Yves Rocher mağazalarından alabilirsiniz. Online mağazamızdaki alışverişlerinizden de puan kazanırsınız. Bunun yanısıra yeni ürünlerimizden, özel kampanyalı mağaza açılışlarımızdan ve ödüllü yarışmalarımızdan ilk olarak haberdar olursunuz.
Puanlarım ne kadar süre boyunca geçerlidir?
Kazandığınız puanlar bir yıl boyunca geçerlidir. Bir yıl içerisinde kullanmadığınız puanlar silinir.
Biriken puanlarımı nasıl görebilirim?
Yves Rocher Mobil uygulamasından biriken puanlarınızı görebilirsiniz.
Online mağazadan alışveriş yaptım. Otomatik tanımlanan YR Kartımı mağazalarda da kullanabilir miyim?
Evet. Mağazalarımızdaki uzmanlarımızdan bilgi ve destek alabilirsiniz.
Kartımı mağazadan açtım, online mağazanızdaki alışverişlerimde kullanabilir miyim?
Evet. Mağazada kart açılış esnasında kullandığınız cep telefonu veya e-posta adresini kullanarak online mağazada hesap açtığınız takdirde hesaplarınız eşleştirilecek ve puanlarınız mevcut kartınıza işlenecektir. Online hesabınız ve mağaza kartınızın eşleştirilmesiyle ilgili tüm soru ve sorunlarınız için mağazalarımızdan ya da Müşteri İlişkileri ekibimizden destek alabilirsiniz. Müşteri İlişkileri iletişim: 0850 755 19 59 (Her gün: 09:00-19:00) veya musteri.hizmetleri@yrnet.com
Mağazadan kart açmıştım, online mağazadan da alışveriş yaptım, şimdi HESABIM sayfasında başka bir kart numarası görünüyor. Puanlarımı kaybetmeden kartlarımı nasıl birleştiririm?
Müşteri İlişkileri ekibimize ulaşarak kartlarınızla ilgili durumu öğrenebilir ve kartlarınızı birleştirebilirsiniz. Müşteri İlişkileri iletişim: 0850 755 19 59 (Her gün: 09:00-19:00) veya musteri.hizmetleri@yrnet.com