This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0

Sipariş ve Kargo Hakkındaki Sorularınızın Cevapları

www.yvesrocher.com.tr üzerinden kredi kartımı kullanmak güvenli midir?
Evet, kredi kartı ile ödeme dahil size dair tüm bilgiler, SSL Güvenlik Sertifikası ile şifrelenir ve ödeme esnasında anlaşmalı olduğumuz bankanın güvenli serverlarına şifrelenmiş olarak iletilir.
Kargo bedeli nedir?
199 TL'ye kadar alışverişlerinizde kargo ücreti 9.90 TL olarak ücretlendirilir. 199 TL ve üzeri alışverişlerinizde ise kargo bedeli Yves Rocher tarafından ödenir.
SİPARİŞİM HANGİ KARGO İLE TESLİM EDİLECEK ?
Bulunduğunuz lokasyona bağlı olarak Yurtiçi Kargo, Aras Kargo ve Jetizz Kurye ile teslimat sağlanmaktadır.
SİPARİŞİMİ NASIL TAKİP EDEBİLİRİM ?
Siparişinizi, internet sitemizde hesabınıza giriş yaptıktan sonra ‘Kişisel Bilgilerim’ bölümünden ya da Yves Rocher mobil uygulamasında bulunan Profil bölümündeki “Sipariş Geçmişim” bölümünden takip edebilirsiniz. Siparişinizi tamamladığınızda size ilettiğimiz sipariş numaranızı belirterek her gün 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ekibimize ulaşarak siparişinizin son durumu hakkında bilgi edinebilirsiniz.
Siparişim sırasında özel bir not bırakmam mümkün müdür?
Siparişinizi tamamladığınızda size ilettiğimiz sipariş numaranızı belirterek her gün 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilir ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ekibimize ulaşarak siparişiniz içerisine eklemek istediğiniz notu paylaşabilirsiniz.
Sipariş vermeden hediye ürün nasıl alabilirim ?
Yves Rocher olarak her siparişinizde size bir hediye ile teşekkürlerimizi sunuyoruz. Alışverişinizi tamamlarken, hediyenizi siparişinizi onaylama bölümünden seçebilirsiniz. Eğer geçerli bir kampanya olarak alışveriş yapmadan hediye alabiliyorsanız, alışveriş yapmadan sepetinize gidebilir ve sepetinizi onaylama esnasında hediye seçiminizi yapabilirsiniz.
Hediye kuponumu nasıl kullanabilirim ?
Yves Rocher'den geçerli bir hediye kuponunuz var ise kupon kodunuzu alışverişinizi onaylarken girebilir ve kuponunuzun tutar ya da indirim oranını aktif olarak kullanabilirsiniz.
Yurtdışından sipariş verebilir miyim ?
yvesrocher.com.tr olarak Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde her noktaya ürün gönderimimiz vardır. Yurtdışından vermek istediğiniz siparişler için bulunduğunuz ülkenin Yves Rocher web sitesini ziyaret edebilirsiniz. Bunun için Yves Rocher International bölümüne bakınız.
Ödeme seçenekleri nelerdir ?
Alışverişlerinizde tüm bankaların kredi kartı veya banka kartları ile güvenle ödeme yapabilir, ayrıca iyzico hesabınız var ise iyzico ile öde seçeneği ile tek adımla ödeme yapabilirsiniz.
En fazla kaç ürün sipariş edebilirim?
Her üründen en fazla 9 adet sipariş edebilirsiniz. Daha fazla ürün siparişi için yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.
SİPARİŞİMİ KAÇ GÜNDE TESLİM ALABİLİRİM ?
Web sitesi ve mobil uygulamadan oluşturduğunuz veya oluşturacağınız siparişleriniz, fatura tarihi itibari ile 3 iş günü içinde kargoya teslim edilir.
KAPIDA ÖDEME YAPABİLİR MİYİM ?
Web sitesi ve mobil uygulamadan yaptığınız veya yapacağınız alışverişlerde kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır. Ödemelerinizi tüm bankaların kredi kartı veya banka kartı ile yapabilirsiniz.
HAVALE İLE ÖDEME YAPABİLİR MİYİM ?
Web sitesi ve mobil uygulamadan yaptığınız veya yapacağınız alışverişlerde havale ile ödeme seçeneği bulunmamaktadır. Ödemelerinizi tüm bankaların kredi kartı veya banka kartı ile yapabilirsiniz.
KREDİ KARTI İLE YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLERDE TAKSİT İMKANI VAR MI ?
Kredi Kartları hakkında 27/09/2016 tarihi itibariyle, 29840 sayılı yönetmelik değişikliği gereği kozmetik sektöründe taksit uygulaması kaldırılmıştır. Bu nedenle taksitli ödeme imkanımız bulunmamaktadır.
WEB SİTESİ VEYA MOBİL UYGULAMA ÜZERİNDEN VERDİĞİM ALIŞVERİŞİ NASIL İPTAL EDEBİLİRİM ?
Hazırlık aşamasındaki siparişlerinizin iptal talebini 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ekibimiz aracılığı ile yapabilirsiniz.
ÜRÜN İADESİ VEYA DEĞİŞİMİNİ NASIL YAPABİLİRİM ?
İnternet sitemiz ve mobil uygulamamız üzerinden satın almış olduğunuz ürün veya ürünlerinizi, sipariş vermiş olduğunuz tarih itibariyle 14 gün içerisinde üyelik e-posta adresinize iletilen e-arşiv faturanızda belirtilen iade alanını doldurarak imzalayıp ve sonrasında aşağıdaki adresimize, anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile göndermenizi rica ederiz. E-arşiv faturası mevcut olmayan iade paketler, göndericiye geri kargolanacaktır.

İade etmek istediğiniz ürününüzün açılmamış, kullanılmamış, ambalajı hasar görmemiş, orijinal paketli-kutulu, tüm aksesuarlarıyla birlikte eksiksiz, tekrar satılabilirliği bozulmamış ve varsa size gönderildiği gibi kendi özel kutusunda gönderilerek iade edilmesi gerekmektedir.

Yurtiçi Kargo ile yapılan iade gönderimleriniz için kargo ücretinin tarafımızdan karşılandığını belirtmek isteriz.

ADRES: Ekol Sakura Depo, Şekerpınar Mahallesi Yudum Sokak No:6 Kat:2-3 TR-41420 Çayırova/KOCAELİ (YURTİÇİ KARGO ile göndermeniz gerekmektedir.) Müşteri kodu: 413822770
İNTERNET ÜZERİNDEN ALDIĞIM ÜRÜNÜN MAĞAZALARDA İADESİNİ/DEĞİŞİMİNİ YAPABİLİR MİYİM ?
İnternet üzerinden yapmış olduğunuz alışverişlerde değişim/iade işlemi müşteri hizmetleri ekibimiz aracılığı ile gerçekleştirilmektedir. Değişim ve iade taleplerinizle ilgili her gün 09:00 - 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ekibimize ulaşabilirsiniz.