ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0
Yorumlar nasıl kontrol edilir?
Yorum eklemek için kullanıcılarımızın https://www.yvesrocher.com.tr/ sitesinde bir hesap oluşturması ve kimlik doğrulaması yapması gerekmektedir.
Yorumların yayınlanmadan önce moderasyonu yapılmaktadır. Moderatörlerimiz, çevrimiçi yorum hizmeti Kullanım Koşullarını ihlal etmediğinden emin olmak için eklenen yorumları kontrol eder.
Moderatörlerimiz, içeriği toplum kurallarına, kamu düzenine, başkalarının haklarına veya geçerli yasalara ve düzenlemelere aykırı olan yorumları reddedecektir.
Ayrıca, bir yorumun yayınlanabilmesi için şunları içermemesi gerekmektedir:
Site üzerinde yayınlanan diğer yorumlar veya yorum sahipleri hakkında eleştirel yorumlar;
Ürünlere ilişkin tıbbi yorumlar;
Notu verilen ürünle ilgisi olmayan başka bir ürüne veya Müşteri Hizmetlerimiz tarafından özel olarak ele alınması gereken sipariş sorunlarına ilişkin yorumlar;
Bir ürünün güvenliği ile ilgili yorumlar;
Anlamsız rastgele karakterler veya kelime dizileri içeren yorumlar.
Satın alınmamış ve/veya deneyimlenmeden iade edilmemiş ürünler için yapılan yorumlar
Bir yorumun yayınlanmaması durumunda, kullanıcıya otomatik bir e-posta gönderilerek bu reddin nedeni bildirilecektir. Bazı durumlarda, yorumun içeriğini değiştirip tekrar siteye yüklemesi için kullanıcıya öneride bulunulabilir.

Yorumlar hangi süre içerisinde yayınlanır?
Yorumlar genellikle kullanıcılar tarafından gönderildikten kontrol edildikten sonra en kısa sürede yayınlanır.
Yayınlanan yorumların içeriği, Yves Rocher'nin çevrimiçi yorum hizmetini sitesinde sunmaya devam ettiği sürece saklanacaktır.

Yorumlar değiştirilebilir/revize edilebilir mi?
Bir değerlendirme gönderildikten, moderatörlerimiz tarafından onaylandıktan ve siteye yayınlandıktan sonra, bir kullanıcı yorumun içeriğinde değiştirme yapamaz.
Yves Rocher Bitkisel Kozmetik Laboratuvarları (Bu metinde “Naturel Kozmetik Ticaret A.Ş” olarak anılacaktır.) tarafından sunulan ürün ve hizmetlerle ilgili www.yvesrocher.com.tr sitesinde (Bu metinde “Web Sitesi” olarak anılacaktır.) paylaşacağınız yorum ve değerlendirme alanına hoş geldiniz.
Yves Rocher Müşterilerinin Yorum ve Değerlendirme Servisi’ni (Bu metinde "Hizmet" olarak anılacaktır.) kullanarak aşağıdaki kullanım şartlarını kabul etmeyi taahhüt edersiniz.
Yves Rocher, bu Hizmeti kullanmak isteyen her internet kullanıcısının bu kullanım koşullarını dikkatlice okumasını tavsiye eder.
İşbu Hizmet’i kullanmak isteyen her kullanıcı, kullanım şartlarını inceleyebilecektir.
Web sitesi ve Hizmet içerisinde olası geliştirmeler ve yenilikler göz önüne alındığında Yves Rocher, daha önceden bildirmeksizin, kullanım şartlarını herhangi bir zamanda uyarlama veya değiştirme hakkını saklı tutar. Hizmet’e dair yeni kullanım şartları, çevrimiçi değişiklikle her kullanıcının erişimine açılır ve değişiklikten sonra gönderilen yorum ve değerlendirmeler için geçerli olur.

1. Yves Rocher Müşterilerinin Yorum ve Değerlendirme Hizmetinin Konusu
1.1. www.yvesrocher.com.tr adresi üzerinden erişilebilen Hizmet, kullanıcıların deneyimledikleri Yves Rocher ürünlerine dair yorum, ipucu, öneri, tavsiye, bilgi bırakmalarını ve bir yıldızdan beş yıldıza kadar değişen bir puan atamalarını sağlayan bir platformdur.
1.2. Hizmet kullanıcıları tarafından yapılan ve Yves Rocher tarafından iletiler, kullanıcıların kendi kişisel paylaşımlarıdır. Kullanıcıların görüşlerinde yer alan bilgi, metin ve içerikler o değerlendirmeyi yapan kişilerin sorumluluğundadır. Yves Rocher, bu içeriklerden sorumlu tutulamaz.
1.3. Hizmet kullanıcılarının yaptığı her yorum, ‘2. Yorum ve Değerlendirmelerin İçeriği’ altında yer alan altındaki tüm kurallara uygunsa ve Hizmet kullanıcısı değerlendirmede bulunduğu ürünü satın almış ve iade etmemiş ise; olumlu olumsuz ayırt edilmeksizin onaylanır ve sitede yayınlanır.
1.4. Değerlendirme planar tamamen Hizmet kullanıcıları tarafından kendi iradeleri doğrultusunda verilmiş olup tüm değerlendirme puanlarının ortalaması alınarak ilgili ürünlerde genel değerlendirme puanı gösterilmektedir. Ürüne verilen tüm puanlamalar ayrı olarak yine Web Sitesi’nde tüketicilerin bilgilerine sunulmaktadır.
1.5. Değerlendirmeler, tarih sıralamasına göre güncel olandan eskiye göre sıralanır ve farklı sıralama seçenekleri sunularak hizmet kullanıcılarına sunulur. Bu farklı sıralamalar; En İlişkili, Derecelendirme: En yüksekten en düşüğe ve Derecelendirme: En düşükten en yükseğe şeklindedir.
2. Yorum ve Değerlendirmelerin İçeriği

2.1. Hizmet; kamu ve ahlak düzenine aykırı ve başkalarının kişisel haklarına yönelik içeriklerin yayınlanması ve dağıtımı için kullanılamaz. Ayrıca, değerlendirmeler, aşağıdaki Yorum ve Değerlendirme Kurallarına uygun olarak yapılması halinde yayınlanacaktır.
- Mevzuata uygun,
- Web Sitesi’ne üye olan ve ürünü satın almış olan kişilerce yapılan,
- Sağlık beyanı (İnsan sağlığına doğrudan veya dolaylı olarak faydalı olduğunu yahut hastalıklara veya belirtilerine karşı etkili olduğunu,
koruduğunu, tedavi ettiğini belirten, ileri süren veya ima eden tüm ifadeler) içermeyen,
- Yasa dışı faaliyetlere yöneltmeyen,
- İftira, hakaret, küfür, müstehcen, ırkçı veya saldırgan nitelikte olmayan,
- Sistematik ya da taraflı eleştiri içermeyen, herhangi bir taciz ve kötü amaç taşımayan, ifade özgürlüğüne aykırı olmayan,
- Kışkırtıcı olmayan ve tehdit içermeyen,
- Şiddet ve pornografik özellikler taşımayan, kişiye ve haysiyetine saygıda kusur içermeyen, kadın erkek eşitliğine aykırı olmayan, çocukların ve ergenlerin güvenliğine dair şüphe yaratmayan,
- Suç, şiddet, ayrımcılık veya ırkçılığa teşvik etmeyen,
- İsim veya e-posta adresinin gasp etmeyen,
- Ürünle alakalı olan,
- İsim, soy isim, telefon numarası, açık adres veya e-posta adresi gibi kişisel bilgileri ihtiva etmeyen,
- Başkalarına dair kişisel verileri ya da özel hayatın gizliliğini ihlal etmeyen,
- Farklı sitelere yönlendiren link, reklam ya da karşılaştırma içermeyen,
- Fikri/sınai hakları ihlal etmeyen ve haksız rekabet yaratmayan

2.2. Kullanıcılar, söz konusu Hizmet’I; profesyonel, ticari veya politik amaçları doğrultusunda propaganda yapmak, maddi çıkar sağlamak, inancına davet etmek için kullanamazlar. (reklamlar, “spam” içerikler, diğer markaların ürünlerine yönlendiren içerikler, ticari işler, diğer internet siteleri vb).
2.3. Yves Rocher müşterilerinin yorum ve değerlendirmeleri aşağıdakileri içermemelidir:
- Web sitesinde paylaşılan diğer yorumlar ve diğer kullanıcılarla ilgili eleştiriler;
- Tıbbi ürün incelemeleri;
- Sağlık beyanı olarak değerlendirilmesi sebebiyle alerjik reaksiyonlar;
- Değerlendirilen veya yorum yapılan ürünle hiçbir ilişkisi olmadan başka bir ürün ile ilgili yapılan yorum veya resimler;
- Anlamsız rastgele karakterler veya kelime dizileri.

2.4. Tüketici Değerlendirmeleri Hakkında Kılavuz’un 5/7. maddesi kapsamında tüketici değerlendirmelerinin sağlık beyanı içermemesi gerektiği düzenlenmiş olup alerjik reaksiyonlar da sağlık beyanı olarak nitelendirildiğinden alerjik reaksiyon içeren tüketici değerlendirmeleri yayınlanamayacaktır. Ürünlerimiz, uluslararası standartlarda test edilip saklama koşullarına uygun olarak Şirketimiz nezdinde saklanmakta olup istisnai ve tamamen kişisel olarak ürünün tüketici nezdinde alerjik reaksiyona sebebiyet vermesi halinde ise, tüketici tarafından 0850 755 19 59 numarası ile Şirketimiz Müşteri İletişim Merkezi ile iletişime geçilerek nedensellik bağının kurulması için talep edilen bilgi / belge / görseller ve/veya sağlık raporunun Şirketimize ulaştırılıp ilgili süreç başlatılabilecektir.
2.5. Yves Rocher, test aşamasında olan bir ürün ile ilgili tüketicinin yorumuna karşılık bir avantaj sunabilir (çekiliş, indirim vb.). Bu avantaj tüketicinin paylaştığı yorumdan bağımsızdır.
2.6. Ürünler ile ilgili her türlü bilgi almak isteyen veya sipariş sürecinde problem ile karşılaşan kullanıcılarımız, hafta içi her gün 09:00- 19:00 saatleri arasında 0850 755 19 59 numaralı WhatsApp hattımızdan ya da 0850 755 19 59 numaralı telefondan Müşteri İletişim Merkezi ile iletişime geçebilecektir.
2.7. Yves Rocher müşterilerinin Yorum ve Değerlendirmeleri, e-posta adresleri, URL'ler, telefon numaraları, açık adresler veya kullanıcıyı teşhis edebilir nitelikteki diğer bilgileri (isim, soy isim ...) içermemelidir.
2.8. Kullanıcı, bir yorum göndermek istediği zaman, Web Sitesi’nin satış sözleşmesi gereğince, bir hesap oluşturmalı, ardından bir "rumuz" belirlemelidir. Tüketici dilerse; cinsiyet, yaş, ikamet edilen şehir ve ilçe bilgileri, cilt tipi (yüz veya vücut), saç tipi ya da göz rengi de belirtebilecektir. Bu veriler, bilgi alışverişini kolaylaştırmak amacıyla Web Sitesi’nin tüm ziyaretçileri için "Profil" sayfasında görünür olacaktır. Ancak, şifre ve e-posta adresi hiçbir durumda profilde görünür olmayacaktır.
Şifre gizliliği ve hesabın her türlü kullanımından kullanıcının kendisi sorumludur. Hiçbir zaman başka bir kullanıcının hesap, kullanıcı adı veya şifresi kullanılamaz.
2.9. Yves Rocher müşterilerinin yorum ve değerlendirme içerikleri, Web Sitesi’nin kullanım koşullarına aykırı ve Yves Rocher marka veya ticaret politikasına zarar verici nitelikte olmamalıdır.
2.10. Kullanıcılar Hizmetin işleyişini herhangi bir şekilde engelleyemezler.
Kullanıcılar, Yves Rocher tarafından sağlanan depolama alanında yayınlanan yorumlarda diğer kullanıcıların bilgisayarlarına zarar verebilecek ya da diğer internet sitelerinin yetkisiz erişimine izin verebilecek belgeleri, yazılımları veya diğer bilgileri kullanamaz.
2.11. Bir yorum 50 ila 1500 karakter uzunluğunda olmalıdır. Kullanıcı, deneyimlediği bir ürün için yorum yapmalıdır. Her bir yorumun okunmasını ve anlaşılmasını kolaylaştırmak için yorum yapan kullanıcı, dil bilgisi hatalarından ve "SMS" diline benzer yazımdan kaçınmalıdır.
Tüm yorumlar ve onlara eşlik eden rumuzlar, moderatörler tarafından okunacaktır. Bu moderasyon süreci, yorumlar yayınlanmadan önce yürütülür. Böylece Yves Rocher, kullanım şartlarının ihlali durumunda kullanıcı yorumlarını yayınlamama veya değiştirme hakkına sahiptir. Yorum yayınlandıktan sonra, kullanıcı yorum üzerinde herhangi bir değişiklik yapamaz veya yorumu silemez.
2.12.Yorum ve değerlendirmeler, kullanıcı paylaşımından sonra, kullanım şartları çerçevesinde en kısa sürede değerlendirilecektir. Değerlendirme sonrasında, uygun şartları sağlamayan ve yayınlanamayan yorumlar ile ilgili yorum ileten kişilere derhal bilgi verilecektir.
2.13. Yayınlanan tüm içerikler, bir bütün olarak Yves Rocher’ye aittir. Sadece, yorumun bir bölümü başka bir siteden alınmışsa, diğer kullanıcıların yorumun tamamına ulaşabilmesi için ilgili bölüm, yorumun tamamına yönlendirilen link ile veya yorumun kaynağı belirtilerek paylaşılabilir.
2.14. 18 yaşın altındaki kullanıcılar bir ürünle ilgili yorum paylaşmak isterlerse, ebeveyn veya yasal temsilcisinden izin almalıdır. Yves Rocher, ilgili kişilerden bu iznin alındığının doğrulanmasını isteyebilir ve aksi durumlarda yorumu yayınlamama hakkına sahiptir.
2.15. Site ziyaretçisi ve/veya Hizmet kullanıcısı gerekli gördüğü takdirde, kullanım şartlarına uymadığı gerekçesiyle bir yorumu 0850 755 19 59 numaralı Müşteri İletişim Merkezi’ne şikâyet edebilir. Kullanım şartlarına uyulmaması ve/veya sistemsel hataların oluşması gibi durumunda, Yves Rocher önceden bildirimde bulunmaksızın Hizmet’in tamamına veya bir kısmına erişimi sona erdirme, Hizmet’i kısıtlama veya askıya alma hakkını saklı tutar.

3. Fikri Mülkiyet
Metin, grafik, yazılım, müzik, ses, fotoğraf, resim, video, veri tabanı ve Hizmet üzerindeki her türlü çalışma, fikri mülkiyet kapsamında korunmaktadır. Kullanıcılar, Yves Rocher tarafından açıkça ve yazılı izin olmadan, Hizmet üzerindeki veri tabanlarından veri almamayı ve bunları kullanmamayı kabul eder. Kullanıcılar yorum bırakarak açıkça ve ücretsiz bir şekilde, ürünlerle ilgili yaptıkları yorum ve değerlendirmelerin tamamının veya bir bölümünün, dünya çapında fikri mülkiyet hakkı ve ondan doğabilecek hakların korunmasına dair tüm yasal süreçte her türlü desteği kullanarak, Yves Rocher tarafından dağıtım, yeniden üretim ve yayın hakkını kabul etmiş sayılır. Kullanılan destekler, şu anda bilinen veya gelecekte keşfedilecek grafik, kâğıt, dijital bilgisayar, CD-ROM, DVD, internet gibi görsel-işitsel, dijital ve numerik iletişime dair destekleri içerebilir.
Yves Rocher, ticari ve reklam amacıyla yorumun bir kısmını veya tamamını özgürce ve ücretsiz bir şekilde kullanabilir, yeniden üretebilir, değiştirebilir, silebilir, uyarlayabilir, yayınlayabilir, başka dillere çevirebilir, türev çalışmalara dönüştürebilir, satabilir, çoğaltabilir. Yorum paylaşan kullanıcı, bir yazar gibi sorumlu olur. Kullanıcı, kendisine ait olmayan veya yazarı olmadığı herhangi bir içeriğin tamamını veya bir bölümünü kullanmak, değiştirerek paylaşmak veya referans göstermek isterse, telif hakkı sahibinin yararına ilgili içeriğin yayılması ve/veya tanıtılması doğrultusunda ilgili kaynağı göstermek şartıyla kullanacağını taahhüt eder.
Ürün favorilerinize eklendi.Tüm Favorilerim