Katı Deodorant - Ter Kokusu Önleyici
ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0
Detay

Kim İçin?
Tüm Ciltler İçin

Nedir?
●  Doğaya saygılı ter kokusu önleyici katı stick deodorantdır.

İçeriği Nedir?
●  İçeriğinde yulaf özü ve shea yağı bulunur.

Ne İşe Yarar?
●  Cildi besleyip rahatlatırken, 24 saat boyunca ter kokusunu önlemeye yardımcı olur ve kuru kalmanıza destek olur.

Ne Zaman ve Nasıl Kullanılır?
●  Tüpün alt kısmını parmağınızla iterek temiz ve tahriş olmamış cilde iki kez ileri geri hareketlerle uygulayın.

Doğaya Saygılı Ürün Nedir ?
●  %100 geri dönüştürülmüş , karton ambalaja sahiptir.
●  Alüminyum ve alkol içermez.

Menşei: FR

Ambalaj Türü : Stick

Ürün Kodu: 94316

İçerikler

İçerik Listesi :

HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OILCOCO-CAPRYLATE/CAPRATEHELIANTHUS ANNUUS SEED CERA (HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED WAX)CELLULOSEBEHENYL ALCOHOLTRIETHYL CITRATETRIBEHENINPARFUM/FRAGRANCEGLYCERYL CAPRYLATEAVENA SATIVA (OAT) KERNEL EXTRACTBUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTERBENZYL ALCOHOLETHYLHEXYLGLYCERINTOCOPHERYL ACETATEASCORBYL PALMITATETOCOPHEROLLIMONENE10984v0

Değerlerimiz ve formüllerimiz hakkında daha fazla bilgi edinmek için #HerşeyiAçıklıyoruz

* Doğal içerikler
* Diğer içerikler

Çevreye ve Topluma Etkimiz
24 kurucu marka ile birlikte geliştirilen bu yaklaşım, 50’den fazla kriter üzerinden gerçekleştirilen kapsamlı analizlere dayanan sağlam ve bilimsel temelli bir metodolojiye sahiptir.Bu metodoloji, Fransız Standardizasyon Kurumu (AFNOR) tarafından onaylanmış olup, ürünlerin çevresel ve toplumsal etkilerinin güvenilir bir şekilde değerlendirilmesini sağlar.Yves Rocher olarak, ürünlerimizin çevresel etkilerine dair şeffaf ve güvenilir bilgiler sunarak bilinçli tüketim kararlarını destekliyoruz.
AFNOR Spec 2215*
media
media

Formül

%95’i doğal kaynaklı içeriklerden oluşan formül

Su ekosistemi üzerindeki etkileri azaltacak şekilde formüle edilmiştir* *CLP sınıflandırmasına göre değerlendirilmiştir

media

Ambalaj

Büyük oranda geri dönüştürülebilir ambalaj

media

Üretim

Atıksız döngü ekonomisinden elde edilen bir veya birden fazla hammadde ile formüle edilmiştir.

%10’dan fazla yenilenebilir enerjiyle ve %24’den fazla atık değerlendirilerek üretilmiştir

media

Nakliye

Hammadde taşımacılığı düşük karbon ayak izine sahiptir

Üretim ve ambalajlama aynı tesiste yapılmıştır

media

Toplumsal Taahhüt

Adil ticaret hammaddeleriyle formüle edilmiştir

Sosyal sorumluluk sertifikalı tesiste üretilmiş ve ambalajlanmıştır* *ISO 45001 sosyal sorumluluk standardına uygundur

Yves Rocher, 65 yılı aşkın süredir doğa ve bitkilerin korunması için faaliyet gösteren amaç odaklı bir markadır

Hayvansal içerik veya türevler içermez

Yves Rocher, 65 yılı aşkın süredir doğa ve bitkiler için çalışan misyon odaklı bir markadır. 2030’a kadar belirlenen 10 somut eylemi ve hedefiyle Act Beautiful taahhüt programımızı keşfedin.

Green Impact Index (Yeşil Etki İndeksi), kozmetik ürünlerin, gıda takviyelerinin, ayrıca iyi yaşam ve aile sağlığı ürünlerinin çevresel ve toplumsal etkilerini göstermeye yarayan bir araçtır.
24 kurucu marka ile birlikte geliştirilen bu sistem, ürünlerinizi 50’den fazla kriter doğrultusunda değerlendirerek en yüksek düzeyde şeffaflık sunar.

Daha Fazlası İçin

Daha Fazlası

Daha Az Göster

Yorumlar
Daha Fazlasını Keşfedin!
Ürün favorilerinize eklendi.Tüm Favorilerim