Parlaklık Veren Katı Şampuan
ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0
Detay

Kim İçin?
Cansız Saçlar İçin

Nedir?
●  Sıfır plastik atık bırakan doğa dostu parlaklık veren katı şampuandır.

İçeriği Nedir?
●  İçeriğindeki Organik Aynısefa,içeren formülü, yoğun köpüren dokusu ile canlılığını geri kazanmış,daha yumuşak saçlara sahip olmanızı sağlar.

Ne İşe Yarar?
●  Saçları derinlemesine temizler.
●  Saçları daha yumuşak ve parlak saçlara saçlara sahip olmanızı sağlar.

Ne Zaman ve Nasıl Kullanılır?
●  Şampuanınızı ellerinizin arasında veya doğrudan ıslak saçınıza 1-2 kere sürterek köpürtün. Saç derinize masaj yapın ve durulayın.Kullanım sonrasında özel kutusunda muhafaza ediniz.

Koku Detayı
Organik Aynısefa

Doğaya Saygılı Ürün Nedir ?
●  0 Plastik atık hedefi ile geliştirilmiştir. Doğaya plastik atık bırakmaz.
●  Sıvı/likit şampuanlara göre katı ürünler daha az su içerir, bu da su kaynaklarının korunmasına yardımcı olur.
●  %100 geri dönüştürülebilir karton ambalaja sahiptir. Karton ambalaj sayesinde 1 senede 30 ton daha az plastik kullanımına katkı sağlar.
●  1 katı şampuan 300 ml miktarındaki 2 sıvı şampuana eşit yıkama sağlar.

Menşei: FR

Ürün Kodu: 33823

İçerikler

İçerik Listesi :

DISODIUM LAURYL SULFOSUCCINATESODIUM COCOYL ISETHIONATESTEARIC ACIDAQUA/WATER/EAUMALTODEXTRINCETYL ALCOHOLGLYCERINGLYCERYL OLEATELINALOOL|DISODIUM LAURYL SULFOSUCCINATEHYDROGENATED CASTOR OILPARFUM/FRAGRANCEMACADAMIA INTEGRIFOLIA SEED OILDICAPRYLYL ETHERCITRIC ACIDCALENDULA OFFICINALIS FLOWER EXTRACTLIMONENELINALOOL10555v0

Değerlerimiz ve formüllerimiz hakkında daha fazla bilgi edinmek için #HerşeyiAçıklıyoruz

* Doğal içerikler
* Diğer içerikler

Çevreye ve Topluma Etkimiz
24 kurucu marka ile birlikte geliştirilen bu yaklaşım, 50’den fazla kriter üzerinden gerçekleştirilen kapsamlı analizlere dayanan sağlam ve bilimsel temelli bir metodolojiye sahiptir.Bu metodoloji, Fransız Standardizasyon Kurumu (AFNOR) tarafından onaylanmış olup, ürünlerin çevresel ve toplumsal etkilerinin güvenilir bir şekilde değerlendirilmesini sağlar.Yves Rocher olarak, ürünlerimizin çevresel etkilerine dair şeffaf ve güvenilir bilgiler sunarak bilinçli tüketim kararlarını destekliyoruz.
AFNOR Spec 2215*
media
media

Formül

%86’sı doğal kaynaklı içeriklerden oluşan formül

Doğa dostu, biyolojik olarak çözünebilen formül * *Biyolojik parçalanabilirlik endeksi metoduna göre değerlendirilmiştir

media

Ambalaj

Sürdürülebilir kaynaklı malzemeler içeren ambalaj* *FSC® veya PEFC™ sertifikalıdır

En az %60'ı geri dönüştürülmüş malzeme içeren ambalaj

Tamamen geri dönüştürülmüş ambalaj

media

Nakliye

Hammadde taşımacılığı düşük karbon ayak izine sahiptir

Üretim ve ambalajlama aynı tesiste yapılmıştır

media

Toplumsal Taahhüt

Sosyal sorumluluk sertifikalı tesiste üretilmiş ve ambalajlanmıştır* *ISO 45001 sosyal sorumluluk standardına uygundur

Yves Rocher, 65 yılı aşkın süredir doğa ve bitkiler için çalışan misyon odaklı bir markadır. 2030’a kadar belirlenen 10 somut eylemi ve hedefiyle Act Beautiful taahhüt programımızı keşfedin.

Green Impact Index (Yeşil Etki İndeksi), kozmetik ürünlerin, gıda takviyelerinin, ayrıca iyi yaşam ve aile sağlığı ürünlerinin çevresel ve toplumsal etkilerini göstermeye yarayan bir araçtır.
24 kurucu marka ile birlikte geliştirilen bu sistem, ürünlerinizi 50’den fazla kriter doğrultusunda değerlendirerek en yüksek düzeyde şeffaflık sunar.

Daha Fazlası İçin

Daha Fazlası

Daha Az Göster

Yorumlar
Daha Fazlasını Keşfedin!
Ürün favorilerinize eklendi.Tüm Favorilerim