Vücut Kremi - Kuru Ciltler - Onarıcı Besleyici Yoğun Dokulu / Reperation
ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0
Detay

Kim İçin?
Kuru ve Çok Kuru Ciltler

Nedir?
● Yoğun dokulu vücut kremi cildi yoğun ve kalıcı bir şekilde besler.
●  Cildi kuruluktan korur ve onarır.

İçeriği Nedir?
● Organik Shea Yağı 4 yağ asitiyle zenginleştirilmiş formülü ile cildi yoğun bir şekilde besler. Cilt kuruluğunun azalmasına destek olur. Organik Aynısefa cildi yatıştırır.

Ne İşe Yarar?
● Cildi pürüzsüzleştirir ve cilt bariyerinin güçlenmesine yardımcı olur.
●  Cilt esnekliğinin, rahatlığının ve yumuşaklığının yeniden kazanılmasına destek olur.
● Eriyen ultra köpük dokusu gerginlik hissini rahatlatır.


Ne Zaman ve Nasıl Kullanılır?
●  Duştan sonra ürünün emilimini kolaylaştırmak için, kremden fındık büyüklüğünde alınız; elinizde ısıttıktan sonra tüm vücuda uygulayınız.

Sonuç

Kullananların;

%90’ı cildinin yoğun şekilde beslendiğini söyledi.

%86’sı ürünün gerginlik hissini hafiflettiğini söyledi.

28 gün kullanım sonrasında

%88’i, cildin gün geçtikçe cilt kuruluğundan korunduğunu söyledi.

%83’ü cildin yenilendiğini söyledi.

%81’i ürünün cildi onardığını söyledi.

59 gönüllü ile yapılan memnuniyet araştırması sonucu

Menşei: FR

Ambalaj Türü : Kavanoz

Ürün Kodu: 05473

Botanik Aktif
Karite Yağı
Kuru ciltleri onarır ve besler.

Bitkisel Kozmetik Uzmanlarımız tarafından besleyici ve onarıcı özellikleri sebebiyle seçilen Karite yağı, cildi yatıştırır, nemlendirir ve rahatlatır. Batı Afrika’daki tedarikçilerimizden, sürdürülebilir tarım ilkesiyle elde edilen bu yağ 2017 yılında vücut bakımı serilerimizin formüllerine eklenmiştir.

Karite Yağı
İçerikler

İçerik Listesi :

AQUA/WATER/EAUBUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTERCAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDEBEHENYL ALCOHOLCOCOS NUCIFERA (COCONUT) OILCETEARYL ALCOHOLPENTYLENE GLYCOLGLYCERYL STEARATE CITRATEMACADAMIA INTEGRIFOLIA SEED OILCALENDULA OFFICINALIS FLOWER EXTRACTCETEARYL GLUCOSIDEPARFUM/FRAGRANCEXANTHAN GUMSODIUM STEAROYL GLUTAMATESODIUM BENZOATESUCCINOGLYCAN1,2-HEXANEDIOLCAPRYLYL GLYCOLLACTIC ACIDNITROGEN |10962v0

Değerlerimiz ve formüllerimiz hakkında daha fazla bilgi edinmek için #HerşeyiAçıklıyoruz

* Doğal içerikler
* Diğer içerikler

Çevreye ve Topluma Etkimiz
24 kurucu marka ile birlikte geliştirilen bu yaklaşım, 50’den fazla kriter üzerinden gerçekleştirilen kapsamlı analizlere dayanan sağlam ve bilimsel temelli bir metodolojiye sahiptir.Bu metodoloji, Fransız Standardizasyon Kurumu (AFNOR) tarafından onaylanmış olup, ürünlerin çevresel ve toplumsal etkilerinin güvenilir bir şekilde değerlendirilmesini sağlar.Yves Rocher olarak, ürünlerimizin çevresel etkilerine dair şeffaf ve güvenilir bilgiler sunarak bilinçli tüketim kararlarını destekliyoruz.
AFNOR Spec 2215*
media
media

Formül

%98’i doğal kaynaklı içeriklerden oluşan formül

Su ekosistemi üzerindeki etkileri azaltacak şekilde formüle edilmiştir* *CLP sınıflandırmasına göre değerlendirilmiştir

Doğa dostu, biyolojik olarak çözünebilen formül * *Biyolojik parçalanabilirlik endeksi metoduna göre değerlendirilmiştir

media

Ambalaj

Benzerlerine kıyasla daha hafif ambalaj

En az %60'ı geri dönüştürülmüş malzeme içeren ambalaj

media

Üretim

Fransa’daki sertifikalı tesislerde ambalajlanmış ve üretilmiştir* *ISO 14001 çevre standardına uygundur

media

Nakliye

Hammadde taşımacılığı düşük karbon ayak izine sahiptir

Üretim ve ambalajlama aynı tesiste yapılmıştır

media

Toplumsal Taahhüt

Adil ticaret hammaddeleriyle formüle edilmiştir

Sosyal sorumluluk sertifikalı tesiste üretilmiş ve ambalajlanmıştır* *ISO 45001 sosyal sorumluluk standardına uygundur

Yves Rocher, 65 yılı aşkın süredir doğa ve bitkilerin korunması için faaliyet gösteren amaç odaklı bir markadır

Hayvansal içerik veya türevler içermez

Yves Rocher, 65 yılı aşkın süredir doğa ve bitkiler için çalışan misyon odaklı bir markadır. 2030’a kadar belirlenen 10 somut eylemi ve hedefiyle Act Beautiful taahhüt programımızı keşfedin.

Green Impact Index (Yeşil Etki İndeksi), kozmetik ürünlerin, gıda takviyelerinin, ayrıca iyi yaşam ve aile sağlığı ürünlerinin çevresel ve toplumsal etkilerini göstermeye yarayan bir araçtır.
24 kurucu marka ile birlikte geliştirilen bu sistem, ürünlerinizi 50’den fazla kriter doğrultusunda değerlendirerek en yüksek düzeyde şeffaflık sunar.

Daha Fazlası İçin

Daha Fazlası

Daha Az Göster

Yorumlar
Daha Fazlasını Keşfedin!
Ürün favorilerinize eklendi.Tüm Favorilerim