Geri

Hedef: Sağlıklı Kalın!

Tabağınızdaki herşey zihinsel ve fiziksel sağlığınızın anahtarıdır, bu yüzden bugün size acele etmeden form kalma konusunda ipuçları veriyoruz.

İYİ GIDA = İYİ MOD

sowimage

Her zaman fark etmiyoruz, ancak zihinsel sağlığımız ile ne yediğimiz arasında doğrudan bir bağlantı var. Vücudumuzun  iyi hissetmesi için, dengeli bir diyet ve günde üç veya dört öğün yemeye ihtiyacı var.

Dengeli öğünler oluşturmak için bazı ipuçları: 

  • Hafta sonları yemeklerinizi hazırlayın: tüm hafta boyunca yemek için pazar günü nişastalı yiyecekler ve sebze pişirin.
  • Dondurucuya önceden kesilmiş sebzeler koyun ve pişirmek yerine çiğ olarak saklayın.Böylece çıktığınız bir tatilden eve geri döndüğünüzde ihtiyacınız olduğunda her zaman yemek için malzemeniz hazır olur.                                                           
  • Alışveriş yaparken haftanın yemeklerini planlayın - ve asla boş bir mideyle alışveriş yapmayın.

Arkadasşça bir uyarı! Beğendiğiniz şeyleri yiyerek ve kendinize hafta içi veya hafta sonları “kendinizi iyi hissetmenizi” sağlayan yemekler vererek yiyeceklerle sağlıklı bir ilişkiye sahip olduğunuzdan emin olun.                                                  

Dengeli beslenme nedir?

Beslenme uzmanları, mısır gevreği veya yulaf ezmesi gibi doyurucu, besleyici bir kahvaltı yemeyi öneriyor.                                                      

Dengeli öğünler oluşturmak için bazı ipuçları:               

  • Protein: Et, balık, yumurta veya bitki bazlı protein
  • Sebze: Çiğ veya pişmiş (tabağın 2 / 3'ü kadar )
  • Makarna, pirinç, patates, bakliyat veya tahıllar gibi nişastalı yiyecekler (tabağın 1 / 3'ü kadar) 
sowimage

2/ Mükemmel kombinasyon: Yemek ve sporu birleştirin

Vücudumuzun çalışması için enerjiye ihtiyacı vardır, bu yüzden doğal olarak kalorileri yakar. Metabolizmanızı egzersiz, ağırlık çalışması ya da sadece gün içinde aktif kalarak artırabilirsiniz.

Amaç, yediğinizden daha fazla enerji harcamak ve  kalori yakmak !             

Egzersiz yapmadan kilo vermenize rağmen, kilo kaybını artırmak, özellikle vücudu geliştirmek ve enerjiyi artırmak için düzenli fiziksel aktivite önerilir.                                                                                                                                                                                                         

Sizin için doğru olanı bulmak için mümkün olduğunca çok sporu deneyin.

Daha fit bir görünüm isteyenler için günlük hayatta metabolizmanızı hızlandıracak bazı ipuçları veriyoruz. Gündelik görevlerde maksimum düzeyde aktif olmak...

  • Toplu taşıma araçlarını daha az kullanın. 
  • Yürümek için bir ya da iki durak önce inin.
  • Merdivenleri kullanın. 
  • Dişlerinizi parmak uçlarınızda veya dizlerini bükerek fırçalayın. 
sowimage

Kendinizi Sevin : 

Metabolizmanızı ve bağışıklık sisteminizi geliştirerek daha sağlıklı ve mutlu olabilirsiniz! Sağlıklı beslenmeyi, bol su tüketmeyi, egzersiz yapmayı, meditasyon ve yoga gibi zihnen ve bedenen sizi rahatlatan aktiviteleri arttırmayı unutmayın! Ama en önemlisi ise; KENDİNİZİ SEVİN! 🙂 

Vücudunuzun iyi görünmesi için sizin ipuçlarınız nelerdir?

Share